Beantwoord

4de NAT regel toevoegen

  • 4 August 2021
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Als ik inlog op de Experiabox V10a zie ik 2 regels, nr 2 en 3. Als ik dan een regel wil toevoegen waarvan ik vrij zeker weet dat die er al instaat krijg ik de melding dat conflicteert met regel 1. Die zie ik dus niet. Als ik een 4de regel wil aanmaken overschrijft die regel 3. Iemand een idee hoe ik het wel werkend ga krijgen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 August 2021, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk plaatsen? 

Deze 2 zijn mijn tv kastjes. Ik kreeg van kpn te horen dat als ik die verwijder het kastje stopt, en dat klopt. Uiteraard geprobeerd. Zoals je ziet, regel 1 is niet te zien. Als ik add rule doe overschrijft die regel 3.

Reputatie 7
Badge +10

En als je die twee regels verwijdert en opnieuw begint met “add rule”,
start die regel dan niet met regel 1 ?   (En van daaruit verder met wat jezelf nodig hebt).

Regels m.b.t. TV-kastjes worden uiteindelijk zelf wel weer bijgevoegd.

2 regels verwijderd, 1 toegevoegd en het werkt. Het regelnummer is nu ook gewoon 1. 
ik ga het in de gaten houden. Thx!

Reputatie 7
Badge +19

Deze 2 zijn mijn tv kastjes. Ik kreeg van kpn te horen dat als ik die verwijder het kastje stopt, en dat klopt. Uiteraard geprobeerd. Zoals je ziet, regel 1 is niet te zien. Als ik add rule doe overschrijft die regel 3.

En als je die twee regels verwijdert en opnieuw begint met “add rule”,
start die regel dan niet met regel 1 ?   (En van daaruit verder met wat jezelf nodig hebt).

Regels m.b.t. TV-kastjes worden uiteindelijk zelf wel weer bijgevoegd.