Vraag

4g modem Sagemcom F@st 4360Air port forwarding

• 11 december 2018
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

hallo mensen!
ik heb een probleem al een tijdje sinds dat ik dit heb.
ik heb een Sagemcom F@st 4360Air
alleen sinds dien werkt mijn portforwarding niet meer.
zonder de 4g modem werkt portforwarding wel, ik heb ook al de APN aangepasten naar advancedinternet, ik heb met een medewerker gechat die mij helaas niet verder kon helpen...
dus heeft ieman anders daarvoor nog een oplossing
ik hoop dat iemand kan helpen!
Groet
Justin

5 reacties

Ja ik heb ook hetzelfde, is er een mogelijkheid om in de sagemcom box in te loggen.
Ik heb websites via mijn synology server lopen en die werken nu niet!
Je hebt de sagemcom toch? Daar moet je juist niet de APN aanpassen. Daarnaast hoef je alleen te forwarden op de Experiabox V10, maar werkt NAT Loopback niet. Afhankelijk van hoe je je forwarding test zal je dus een negatief resultaat krijgen terwijl t in feite wel werkt.

Je hebt hem aangepast naar een IP beginnend met 77.?

Robin

Hey robin !
ik heb een sagemcom maar zonder de apn aan te passen de ip te controleren alle firewall en andere dingen goed te zetten krijg ik het niet voorelkaar, ik denk dat het niet word toegestaan, want wanneer ik de 4g modem er tussen uit haal doet hij het instant weer! ik weet niet precies wat er is misschien werkt nat loopback niet.. ik moet ff zoeken wat het is maar ik ga het proberen, bedankt!

na de test : niks gevonden met Nat Loopback in mijn modem, de sagemcom kan ik niks mee, alles wat ik in de experia box doe maakt niet uit want het opend te poort toch niet... maar wel bedankt misschien nog andere suggesties ?

alvast bedankt
Groet
Justin !
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt de sagemcom toch? Daar moet je juist niet de APN aanpassen. Daarnaast hoef je alleen te forwarden op de Experiabox V10, maar werkt NAT Loopback niet. Afhankelijk van hoe je je forwarding test zal je dus een negatief resultaat krijgen terwijl t in feite wel werkt.

Je hebt hem aangepast naar een IP beginnend met 77.?

Robin
hey Marcia,
Ha Justin, welkom! Kan het zijn dat je voor de port forwards je oude IP adres nog gebruikt? Op het moment dat je gebruik gaat maken van je Sagemcom verandert je externe IP adres namelijk.

Verder kan @RobinFlikkema het veel beter uitleggen dan ik, dus als je er toch niet uitkomt, kan hij je vast verder helpen!

nee dat is het niet ik heb al mijn domein namen + ip's aangepast alleen het probleem is dat ik helemaal niet kan port forwarden (omdat mijn ip STEEDS veranderd) en het niet lukt mijn ip is nu al 2.5 maand het zelfde, maar toch kan ik neit port forwarden, ik vind het jammer want ik gebruikte het te veel
maar wel bedankt !!
Reputatie 7
Badge +27
Ha Justin, welkom! Kan het zijn dat je voor de port forwards je oude IP adres nog gebruikt? Op het moment dat je gebruik gaat maken van je Sagemcom verandert je externe IP adres namelijk.

Verder kan @RobinFlikkema het veel beter uitleggen dan ik, dus als je er toch niet uitkomt, kan hij je vast verder helpen!

Reageer