Vraag

5 GHz werkt niet

  • 4 April 2019
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hier hetzelfde probleem met 5ghz wifi. Gister 2 stuks arcaduan wifi versterkers voor het V9 modem ontvangen.
Camera, printer enz. 2,4ghz krijgen verbinding met wifi netwerk meer.
Wat kan ik nog aanpassen v.w.b. instellingen

om deze werkend te krijgen ? (mijn geduld raakt op)

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @TSB, Wat jammer om te lezen dat je de WiFi versterkers niet optimaal aan de praat krijgt. Heb je aan de hand van de WiFi tuner de WiFi versterkers ontvangen? Na het aansluiten van de WiFi versterkers heb je toen de WiFi uitgezet op de Experiabox V9? Wanneer je gebruik maakt van de Experia WiFi is het handig om de 2.4Ghz en 5Ghz te scheiden en een eigen naam te geven. Hoe dit zit en hoe je dit kunt doen staat in dit topic.
Beste Marina,
Ik heb 2 stuks Wifi versterkers ontvangen aan de hand van de Wifi tuner.(V9 modem)
Natuurlijk was bij het installeren de wifi van het modem uitgezet, heb toen verschillende namen (SSID) aan beide Wifi versterkers gegeven.
Verschillende kanalen geprobeerd maar werd er steeds uit geknikkert door KPN Fon die de verbinding overnam.
Deze op verschillende plekken uit gezet.
Heb nu ook nog op beide versterkers de Band Steering uit gezet en tevens op beide versterkers de SSID gescheiden tussen 2,4Ghz en 5Ghz.

Ben benieuwd hoe het nu gaat.

Reageer