Beantwoord

aansluiten wifi versterker en wps

• 1 mei 2018
  • 6 reacties
  • 1097 keer bekeken

Ik vroeg mij af of er een wps knop zit op de experia box zxv10 h220n. Ik overweeg namelijk om een wifi-versterker te gaan plaatsen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 mei 2018, 17:20

Mooi, ik doelde ook op het vervangen.

De repeaters, tja, over het algemeen wil je niets repeaten maar wil je met Accesspoints werken. Ik weet niet of je ergens als een netwerkkabel hebt liggen of de KPN TV ontvangers hebt aangesloten, anders kan je daar achter een accesspoint aansluiten om op die plek een WiFi signaal te creeren.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Frank meijer. Ikzelf heb ook de EXPERIA BOX v 10 en er zit WPS knop op de zijkant van de modum ?
Reputatie 7
Badge +30
Ik vroeg mij af of er een wps knop zit op de experia box zxv10 h220n. Ik overweeg namelijk om een wifi-versterker te gaan plaatsen.Jahoor, linkerzijkant.

Naar welke WiFi Versterker kijk je?

Vertoont de H220N geen gebreken? Zoals verkleuring, hitte of pieptonen?

Robin
Hoi Robin,

Bedankt voor je reactie. En ja dat ding is inderdaad aan het verkleuren en valt veel uit en is een tikkeltje te warm. Ik heb net kpn gebeld en krijg een nieuwe experia box.
ik ben aan het kijken voor de AVM Fritz!Wlan Repeater 1750E. komt goed uit de test, dus vandaar.
Heb jij ervaringen met deze apparatuur?
Reputatie 7
Badge +30
Mooi, ik doelde ook op het vervangen.

De repeaters, tja, over het algemeen wil je niets repeaten maar wil je met Accesspoints werken. Ik weet niet of je ergens als een netwerkkabel hebt liggen of de KPN TV ontvangers hebt aangesloten, anders kan je daar achter een accesspoint aansluiten om op die plek een WiFi signaal te creeren.
Ik heb wel zijn tv en fm aansluiting op de eerste verdieping, maar of dat is wat jij bedoelt?
Reputatie 7
Badge +30
Nee het gaat echt om een netwerkaansluiting. Dan kan je zo'n accesspoint namelijk bedraad aansluiten en heb je daar (veel) meer profijt van dan een simpele repeater

Reageer