Beantwoord

Aansluiting

  • 30 April 2020
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik ga verhuizen naar een appartement waarbij in de meterkast alleen een Ziggo aansluiting (kabel) is.

Als ik het goed begrijp ben ik dus min of meer verplicht om de draadloze verbindingsadapters aan te schaffen of een kabel te trekken (wat ik door iemand zou moeten laten doen aangezien ik hier zelf geen verstand van heb)??

Ik heb al jarenlang een telefoonabbonement via KPN maar met bovenstaande kosten/werk twijfel ik om niet toch televisie en internet via Ziggo af te sluiten.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 May 2020, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

De vraag is waar (als deze er is) de aansluiting van KPN stopt. Is dit beneden in de centrale hal, is dit toch ergens op een plek die je nog niet hebt ontdekt. Check op www.kpn.com of zij wel bij jou leveren. Want, wat zou je willen met een draadloze verbindingsadapter als je geen KPN kunt krijgen?

Ja dit had ik al via de KPN website gecheckt inderdaad.

Probleem is alleen dat ik echt A technisch ben en dus geen verstand van bekabeling etc heb en dus ook geen idee heb waar de kabel van KPN stopt..

Maar geeft KPN aan dat u wel een aansluiting kunt nemen? Misschien kunt u vragen aan de huidige bewoner of zijn/haar buurman of die ziet waar de aansluiting eventueel zit.

Hoi @Kim25 . Ik begrijp dat er dus wel besteld kan worden maar je heb nog geen aansluitpunt van KPN gevonden? Dan lijkt het me raadzaam dat je bij de bestelling ook gelijk een monteur besteld. Die hebben vaak wel wat handigheid in het opsporen van een is/ra punt.

Is dit een koopwoning of ga je huren? Anders zou ik zeker ook even bij de woningstichting navragen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Alles is aangesloten en werkt naar behoren.

Dat is goed nieuws! Dank voor de update! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.