Beantwoord

Aansluiting vertraagd

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo, 

 

Morgen, 7-11, zou ik gebruik kunnen gaan maken van mijn installatiepakket voor internet en TV (datum staat op de doos) . Voorgaande heb ik afgelopen maand besteld in combinatie met een abonnement voor mobiel. Ik stap met beide over van T-mobile > KPN. 

Ik stap over om dat ik meer vertrouwen heb in de bedrijfscontinuïteit van KPN dan van T-mobile (ervaring). Echter werd dit vertrouwen een beetje de kop ingedrukt. Vandaag kreeg ik namelijk een mailtje dat mijn aansluiting met een week is vertraagd. Nu is dit natuurlijk geen ramp maar ik wilde wel informeren waarom dit is. Actie reactie, ik heb gebeld met KPN. 

Een medewerker geeft aan dat een monteur in de wijkkast, bij ons in de wijk, een '’draadje om moet steken'’. Nu ben ik zelf technisch onderlegd en ook in de data/internet wereld en vraag mijn zelf toch af wat KPN bedoeld met '’een draadje om steken'’. Want als dit daadwerkelijk de reden is, waarom hebben mijn buren op dit moment dan wel een internetverbinding. Zou er specifiek voor mijn woning een draadje om gestoken moeten worden? Anno 2019 zou dit wel iets exclusiever geïnstalleerd mogen zijn.

Uit technisch oogpunt kan ik deze reden van vertragen niet echt accepteren. Het installatiepakket installeren dat lukt mijzelf. In mijn optiek is het een kwestie van de bestelde diensten aanzetten/activeren, installatiepakket aansluiten en plug and play.. Dat een monteur eventueel een week later toevallig bij mij in de wijk is voor onderhoudswerkzaamheden dat kan, maar moet ik daarvoor een week langer wachten?

p.s. uit technische nieuwsgierigheid zou ik meer technische informatie willen ontvangen wanneer '’er moet een draadje omgestoten worden'’ toch van toepassing is op mijn vertraging. :)  

 

Groeten,

KHJM

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 November 2019, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

ik stel me zo voor dat  als jouw kabeltje nu in de apparatuur van T mobile zit zal er toch echt iemand moeten komen om dat kabeltje in de apparatuur van kpn moet stoppen. Of er is ontdekt dat de poort waar je nu op zit niet helemaal goed is dan moet er van poort gewisseld worden of misschien is er een betere ader beschikbaar. Als ik jou was zou ik het maar gewoon over me heen laten komen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi K, welkom hier. 

Ik hoop dat ik een lichtje hierop kan laten schijnen. Ik heb dan wel je gegevens nodig. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? :)