Beantwoord

Aanvraag uitstellen betaling mislukt

  • 14 september 2018
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Hallo, ik heb een uitstel van betaling aangevraagd via mijn KPN. Hier wordt gemeld dat dat niet mogelijk is. Nu is mijn vraag waarom, ik voldoe aan alle voorwaarden zoals in de bijlage. Mijn voorstel is om het 25 september over te maken

Met vriendelijke groet,
Linda van Opijnen
Klantnr ****************
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 september 2018, 15:49

Dag Linda. Daar kan ik je zo niet direct antwoord op geven. Wellicht is het een goed idee om zelf even contact op te nemen met de afdeling die over betalingen gaat. Je bereikt ze via 0800-0402 en je kunt dan aangeven dat je belt over een betaalafspraak.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Linda. Daar kan ik je zo niet direct antwoord op geven. Wellicht is het een goed idee om zelf even contact op te nemen met de afdeling die over betalingen gaat. Je bereikt ze via 0800-0402 en je kunt dan aangeven dat je belt over een betaalafspraak.

Reageer