Beantwoord

Abbonoment verlengen

  • 29 February 2020
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Heey!

 

Ik ben mijn vaste lasten aan het doornemen om te zien waar ik nog wat voordeliger uit kan zijn. Nu loop ik tegen het volgende aan:

Ik heb al 5 jaar een compleet pakket.

Internet 100/10, Spotify Premium, 2 tvs met opnemen, bellen en een gratis zenderpakket.

 Totaal 72 euro per maand.

 

Nu zag ik dat ik bij het volgende:

Internet 50 Incl. SuperWifi 42,50 Televisie Voor 2 tv's incl opnemen Extra's Spotify premium doorzetten 8,99 Entertainmentkorting -5,00 

Totaal 61,49 per maand zou worden. Dat is in internet een stapje terug maar dat scheelt op jaarbasis 120 euro.

 

Dit leek mij wel wat. Echter kan ik als trouwe klant geen superwifi gratis krijgen. Ik kan 6 maanden korting a 15 euro per maand krijgen en 50 euro op het superwifi pakket. Dat word dus 149 euro bijbetalen. Als ik het aanbod wat ik kreeg en de 149 euro bij elkaar optel en deel door 12 kom ik nog steeds op 72 euro per maand uit. Sigaar uit eigen doos dus. Wie kan mij uitleggen waarom nieuwe klanten die nog niks betaald hebben 61,50 per maand kunnen betalen en 200 euro gratis aan superwifi krijgen. En klanten die al jaren betalen een sigaar uit eigen doos krijgen.

 

 

Mvg,

Thierry

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 March 2020, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nieuw klanten krijgen een welkomskorting, dat is al vele jaren zo. Daar is verder niets over te vertellen.

Spotify gaat overigens vanaf april 1 euro in prijs omhoog bij de nieuwe Hussel abonnementen. En bij uw huidige abonnement denk ik niet, omdat het bij u een vast onderdeel van uw abonnement is en u er niet apart voor betaald.

De SuperWifi's kosten 149 euro en geen 200 euro. Die 200 euro is gewoon marketingpraat. Niemand hoeft 200 euro voor die dingen te betalen. Nu niet, en ook in het verleden zijn ze nog nooit zo duur geweest.

Reageer dan niet :joy:

Als ik m'n abbo opzeg en dan als nieuwe klant aanmeld betaal ik dus wel minder en gratis super wifi. Beetje scheef vind je zelf ook niet?

Reputatie 7
Badge +24

Reageer dan niet :joy:

Als ik m'n abbo opzeg en dan als nieuwe klant aanmeld ...

Wel eerst ff 6 maanden wachten. Want pas na 6 maanden ben je een nieuwe klant. Eerder niet.

Reputatie 7
Badge +24

... betaal ik dus wel minder en gratis super wifi. Beetje scheef vind je zelf ook niet?

Nee, niet minder. Nieuwe klanten kunnen kiezen tussen welkomskorting of SuperWifi's. Ze krijgen ze niet beide. Of de korting, of de SuperWifi's. Nieuwe klanten die voor SuperWifi's kiezen krijgen geen korting.

... betaal ik dus wel minder en gratis super wifi. Beetje scheef vind je zelf ook niet?

Nee, niet minder. Nieuwe klanten kunnen kiezen tussen welkomskorting of SuperWifi's. Ze krijgen ze niet beide. Of de korting, of de SuperWifi's. Nieuwe klanten die voor SuperWifi's kiezen krijgen geen korting.

Dat snap ik. Maar het abonnement is zonder korting 61,49 en dan krijgen ze gratis super wifi er bij. Dus waarom moet ik dan 72 euro per maand betalen met super wifi. Dat snap ik niet. Als trouwe klant profiteren we dus niet mee van voordelen... Ik krijg een aanbod wat voorgedaan word alsof ik een fikse korting krijg. Maar als je het opteld betaal ik hetzelfde als nu. 

 

Wellicht kunnen jullie me nog een aanbod doen zonder superwifi om te blijven. Anders kijk ik even verder.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij heeft u dat aanbod al gekregen: 6 maanden 15 euro korting. En dat is al een heel eind in de richting van wat nieuwe klanten ook krijgen (waarde van de SuperWifi's), daar zit maar 59 euro tussen.

Volgens mij heeft u dat aanbod al gekregen: 6 maanden 15 euro korting. En dat is al een heel eind in de richting van wat nieuwe klanten ook krijgen (waarde van de SuperWifi's), daar zit maar 59 euro tussen.

Ik heb een aanbod gekregen met 4K waar ik niet om gevraagd heb en 100 mb internet ipv 50 mb. Dat zijn 2 verschillende abonnementen. Maar als ik het goed begrijp zou ik op het volgende nog korting krijgen voor de eerste 6 maanden?

Internet 50 42,50 Televisie Voor 2 tv's incl opnemen Extra's Spotify premium doorzetten 8,99 Entertainmentkorting -5,00 

Ipv 61,49 word het dan de eerste 6 maanden 40,24.

Dat is een prima aanbod. Wat ik gewoon vreemd vind. Al helemaal als er maar 59 euro verschil in zit zoals u zegt. Dat je nieuwe klanten laat kiezen tussen super wifi of korting. En bestaande klanten alleen korting kunnen krijgen. Volgens m'n nieuwe abonnement zou ik al 10 euro per maand voordeliger uit zijn dus die extra korting vond ik niet aantrekkelijk. Had liever goede wifi in huis gehad. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Boegia zoals @Nick83 noemt kan je als bestaande klant helaas geen nieuwe actiekorting krijgen.

Omdat je nu een ouder abonnement hebt kan het natuurlijk wel zijn dat een van de nieuwe hussel abonnementen beter bij jou past, om deze naast elkaar te houden kun je het beste eens met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen het makkelijkste met je meedenken.

Als bestaande klant heb je overigens natuurlijk ook gewoon recht op goed snel wifi! Hiervoor hebben we onze online wifimanager en KPN thuis app in het leven geroepen. Als hieruit blijkt dat je wifiversterkers nodig hebt krijg je die daar ook aangeboden.