Beantwoord

Abonnement

  • 10 July 2020
  • 53 reacties
  • 672 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

@Rutger_ het is nog niet geweldig 

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Je zou dan eventueel de Wifi Manager nog even kunnen doorlopen, daarvoor zou ik wel adviseren de TP link versterker even uit te zetten. Kun je mij laten weten wat het resultaat van de Wifi Manager is geweest? 

@Rutger_ https://kpn-mini.speedtestcustom.com/result/21eabd50-cdb8-11ea-9d63-37c6040da2a7

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Wat je nu gedeeld hebt is een resultaat van een enkele speedtest, niet van onze volledige Wifi Manager. Ik krijg ook niet alle resultaten in beeld, lukt het niet om hem volledig te doorlopen? Of wordt er aangegeven dat hij wel volledig doorlopen is? Op basis van deze speedtest kan ik weinig zeggen, is deze bijvoorbeeld draadloos of bekabeld uitgevoerd? Op welke plek in de woning, is het apparaat waarop de test uitgevoerd is direct bekabeld aangesloten? Zijn er ook andere apparaten aangesloten die data verbruiken op het moment dat de test gedaan wordt?

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

@Rutger_ speedtest meerdere malen gedaan , alleen draadloos, nog steeds achter in de tuin een drama, ik weet het niet meer😩

Badge +19

Hoeveel meter zit je dan bij het modem vandaan?

@Joep1965 hooguit 20 meter 

Badge +19

Met nog muren en glas er tussen denk ik. Nou dan mag je al blij dat je iets van Wi-Fi hebt. 

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Achter in de tuin op 20 meter van een modem of versterker zal het inderdaad erg lastig zijn een stabiele verbinding te creëren, vooral als hier nog iets tussen zit zoals @Joep1965 al aangeeft. Waar ik nog steeds benieuwd naar ben is waar de gedeelde speedtest uitgevoerd is, is dit een meting van binnen de woning of is deze in de tuin gedaan? 

@Rutger_ De speedtest heb ik gedaan in de woning.

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Duidelijk, als ik overigens de gegevens uitlees dan zie ik geen wifi versterker in het netwerk. Wat ik eigenlijk zou willen adviseren is zonder de TP link de Wifi Manager volledig uit te voeren, mocht hieruit blijken dat je wifi verbinding niet goed genoeg is dan komt hier vaak een kosteloze oplossing uit namelijk. Zou je het mij kunnen laten weten als hij uitgevoerd is?

@Rutger_ Ik heb de Wifi manager uitgevoerd, resultaat advies aanschaf Wifi versterker ad € 149,00.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Ik kan de gegevens hier teruglezen en daar zie ik dat je 2 gratis Experia wifi's aangeboden krijgt, daarnaast kun je kiezen voor Superwifi punten waarvan je 1 draadloos kunt aansluiten. De kosten voor 2 Superwifi punten zijn inderdaad 149 euro. Dus heb je een mogelijkheid om hem nogmaals te doorlopen en te controleren of je deze keuze krijgt? 

@Rutger_ ik heb nogmaals de Wifi-manager doorlopen en de keuze die ik alleen maar krijg na afronding is de aanschaf van 2 Superwifi ad € 149,00. De gratis Experia wifi's zie ik niet

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Ik heb 2 Experia wifi's voor je besteld deze liggen morgen na 14:30 bij de Primera aan de Hoofdstraat klaar. Vergeet niet bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen! 

@Rutger_ dat is super, heb ze inmiddels zelf ook besteld, kan ik die annuleren?

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Welke punten heb je precies besteld? Heb je gekozen voor betaalde Superwifi punten of heb je kosteloos 2 Experia wifi's kunnen bestellen?

Ik kon niet kosteloos bestellen, dus bij de eerst volgende factuur van kpn wordt € 149,- berekend voor twee superwifi punten

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Ik heb helaas geen mogelijkheid deze order nog te annuleren omdat deze vaak vrijwel direct verwerkt wordt. Wel kun je zodra je de Superwifi punten binnen hebt deze retourneren, hoe je dit doet vind je hier. 

@Rutger_ heb dus vandaag twee pakketjes gekregen, als ik het nu goed begrijp heb ik de  twee experia WiFi  kosteloos, deze zijn echter alleen bekabeld te gebruiken en ik de twee Super WiFi punten , die kosten € 149,00.

klopt ?

Reputatie 7
Badge +24

@Rutger_ heb dus vandaag twee pakketjes gekregen, als ik het nu goed begrijp heb ik de  twee experia WiFi  kosteloos, deze zijn echter alleen bekabeld te gebruiken en ik de twee Super WiFi punten , die kosten € 149,00.

klopt ?

Dat zal kloppen ja. Nu snel aansluiten…

Bij de SuperWiFi's moet er overigens ook 1 bekabeld aangesloten blijven.

@Nick83 @Rutger_ het werkt prima, blij mee , 149 euro lichter

Reputatie 7
Badge +15

@Breurtie Dat klopt inderdaad helemaal, je zou er nog voor kunnen kiezen om te proberen de Experia wifi's aan te sluiten met dan dus inderdaad wel kabels. Mocht dit lukken en het werkt goed, dan zou je de Superwifi punten eventueel nog kunnen retourneren. 

@Rutger_ heb de super Wi-Fi aangesloten en dat werkt prima. Bedankt voor al je reactiesÂ