Beantwoord

abonnement afgesloten door fout KPN

  • 28 December 2019
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Vandaag contact gehad met medewerker van KPN dat overstap naar andere provider per vandaag niet door zou gaan. Andere provider zei dat dit geen probleem was en dat ik direct met KPN contact op moest nemen om opzegging ongedaan te maken. Direct gedaan en medewerker zei dat het geen probleem was. Wel afspraak ingepland met een monteur aangezien wij vaak storing hebben met Wi-Fi en internet. Verder krijgen we zelfs een nieuwe aanbieding voor een abonnement met mooie korting. So far so good!! Tot onze verbazing is toch ons abonnement afgesloten. Ik heb direct weer contact opgenomen met de klantenservice en helaas er is iets misgegaan. Maandag zijn we de eersten!!! MAANDAG??? Het is nu zaterdag. We hebben niks en dat met 2 pubers is al drama, maar als ouders kunnen wij ook geen muziek luisteren of tv kijken. Slechte service vandaag de dag met alle technologieën! Ik baal enorm en zeker door de houding van de medewerker. Totaal geen emotie of inleving. Nu al spijt dat er toch klant blijven.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 January 2020, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @SGR70, welkom op het forum! Dat is zeker geen goed begin van het weekend. Ik heb nog geen gegevens van je, dus ik kan niet zien wat er precies is gebeurt. Maar ik kan wel aangeven dat in de meeste gevallen dit dingen zijn die ook niet in een dag op te lossen zijn. Maandag is dan al heel snel. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen en hier even laat weten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik verder na of we nog meer kunnen doen.

Badge +12

Vandaag contact gehad met medewerker van KPN dat overstap naar andere provider per vandaag niet door zou gaan. Andere provider zei dat dit geen probleem was en dat ik direct met KPN contact op moest nemen om opzegging ongedaan te maken. Direct gedaan en medewerker zei dat het geen probleem was. Wel afspraak ingepland met een monteur aangezien wij vaak storing hebben met Wi-Fi en internet. Verder krijgen we zelfs een nieuwe aanbieding voor een abonnement met mooie korting. So far so good!! Tot onze verbazing is toch ons abonnement afgesloten. Ik heb direct weer contact opgenomen met de klantenservice en helaas er is iets misgegaan. Maandag zijn we de eersten!!! MAANDAG??? Het is nu zaterdag. We hebben niks en dat met 2 pubers is al drama, maar als ouders kunnen wij ook geen muziek luisteren of tv kijken. Slechte service vandaag de dag met alle technologieën! Ik baal enorm en zeker door de houding van de medewerker. Totaal geen emotie of inleving. Nu al spijt dat er toch klant blijven.

 

Dit zou zomaar eens een paar weken kunnen gaan duren…...

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, SGR. Ik ga er dan vanuit dat je via andere weg contact hebt gehad en dat een oplossing inmiddels gevonden is, of in ieder geval in gang gezet.