Beantwoord

Acer pc verbreekt andere internet verbindingen.

  • 11 August 2019
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Wij hebben diverse iPad, iPhones en pc’s aan onze draadloze wifi hangen zonder problemen. (V10A)
Echter 1 PC verbreekt alle andere internet verbindingen zodra hij wordt aangezet.
Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan dit opgelost worden.
m.vr.gr. Jan
icon

Beste antwoord door Jan van de Braak 16 August 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Jan van de Braak . Welkom op het forum!
Dat is een apart probleem! Is dit nog steeds aan de gang? Verandert er ook iets aan de lampjes op het modem als jij die PC aanzet?
Het probleem is nog niet weg, ben wel iets verder gekomen.
De Acer krijgt internet niet geheel geladen’, blijft het proberen, omdat hij bezig blijft worden m.i. de andere apparaten geblokkeerd. E-mail werkt wel op de acer.
Morgen komt iemand kijken waarom internet niet geheel geladen wordt.
Top, Jan. Iemand ter plekke is vaak beter in staat op zoiets op te lossen. Laat je weten of het straks allemaal weer werkt?
Het probleem is opgelost. De computer was bezig met het synchroniseren van alle foto’s (duizenden) naar Onedrive. Toen dit gestopt werd was het probleem weg.
M.vr.gr Jan
Aah! Dank voor het melden, Jan. Ik kan me inderdaad voorstellen dat zo'n proces je verbinding aardig kan verstoren. Ik ben blij dat het weer werkt en mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden!