Help mijn hond heeft de adapter van de expediabox v10a stuk gebeten waardoor ik nu geen tv en internet heb. Waar zou ik een nieuwe adapter kunnen kopen?
Met vriendelijke groet,
Demi
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelHelp mijn hond heeft de adapter van de expediabox v10a stuk gebeten waardoor ik nu geen tv en internet heb. Waar zou ik een nieuwe adapter kunnen kopen?
Met vriendelijke groet,
Demi
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelIk adviseer je telefonisch contact op te nemen met de helpdesk.
Bel even 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.Â
Als de kabel doorgebeten is door de hond, dan kun je misschien een kroonsteentje tussenzetten. Je kunt dan ieder geval in de tussentijd van de diensten gebruikmaken en zit je niet zonder. Als het apparaat zelf kapot is dan is het een ander verhaal en dan gaat het niet werken.
Hoi
Als de kabel (provisorisch) gerepareerd wordt (bv kroonsteentjes) dient er voor gezorgd worden dat de polariteit niet verwisseld wordt.
Ik heb gebeld en krijg een nieuwe opgestuurd! Bedankt voor de reacties!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.