Beantwoord

adapter experia box v10a

  • 16 July 2020
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Help mijn hond heeft de adapter van de expediabox v10a stuk gebeten waardoor ik nu geen tv en internet heb. Waar zou ik een nieuwe adapter kunnen kopen?

Met vriendelijke groet,

Demi

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 July 2020, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik adviseer je telefonisch contact op te nemen met de helpdesk.

Badge +19

Bel even 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Reputatie 4
Badge +3

Als de kabel doorgebeten is door de hond, dan kun je misschien een kroonsteentje tussenzetten. Je kunt dan ieder geval in de tussentijd van de diensten gebruikmaken en zit je niet zonder. Als het apparaat zelf kapot is dan is het een ander verhaal en dan gaat het niet werken.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Deemmxx, welkom op het forum! Je hoeft hiervoor niet zelf een nieuwe adapter te kopen, we helpen je graag aan een nieuwe. Gezien het tijdstip raad ik je aan (als je dat niet al gedaan hebt) om even te bellen met 0800-0402. Mocht dat niet lukken, of je wilt het liever via hier regelen, vul dan je forumprofiel in. Reageer even als je dat gedaan hebt, dan pak ik dit met je op, 

Reputatie 3
Badge

Als de kabel (provisorisch) gerepareerd wordt (bv kroonsteentjes) dient er voor gezorgd worden dat de polariteit niet verwisseld wordt.

Ik heb gebeld en krijg een nieuwe opgestuurd! Bedankt voor de reacties!

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)