Beantwoord

Adreswijziging niet verwerkt. Mobiel wel maar thuis niet

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb mijn verhuizing reeds een tijd geleden doorgegeven. Dit is reeds op 13 april bevestigd door KPN. Mijn Thuispakket is ook reeds naar alle tevredenheid werkzaam en dit is ook bevestigd bij mijn bestelstatus. Echter, ik krijg net een SMS van KPN dat het adres van mijn Mobiele pakket afwijkt van het adres van mijn Thuis pakket, en dat daardoor mijn pakketvoordelen komen te vervallen. Dus ik kijk op MijnKPN en zie inderdaad dat er een discrepantie is tussen de adressen van de twee pakketten; mijn Mobiele pakket staat op mijn nieuwe thuisadres, mijn Thuispakket staat op mijn oude thuisadres. Ik heb hier jullie ook over gebeld en na een half uur in de wacht gehangen te hebben werd ik eruit gegooid, dus vandaar even op dit forum. Zouden jullie even mijn reeds doorgegeven adreswijziging kunnen administreren/verwerken?

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Henk2304 10 June 2021, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dag @MH20 , welkom op het forum.

 

Je kunt je adres zelf aanpassen via MijnKPN direct inloggen | Regel alles snel & eenvoudig | KPN.

Ja, dat had ik dus al gedaan..

Reputatie 4
Badge +5

Ik zal even met je meekijken @MH20. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is.