Beantwoord

Advies herstellen en instellen Experia Box

  • 2 August 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

KPN forum
Ik vraag hulp bij het opnieuw instellen van mijn apparatuur op de glasvezel modem Experia Box v10A.
Ik gebruik meerdere pc’s op de modem (wifi en bekabeld op ip-groep 192.enz) en dezelfde pc’s plus enkele nas-sen bekabeld (op ip-groep 169.enz).
Sinds de all-in installatie 5 weken geleden degradeert mijn netwerk. Met name het interne. Ik wil dit graag herstellen op de mij vertrouwde wijze.
Wie adviseert mij daarbij?
icon

Beste antwoord door Marina_ 3 August 2019, 14:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @JeeKaa, Welkom op het forum. Je wilt met behulp van het forum jouw apparatuur opnieuw instellen op je modem. Je gebruikt meerdere pc's die je bekabeld of aan de hand van WiFi hebt aangesloten. Kun je toelichten wat je dan nog wilt instellen en wat er precies minder is geworden aan je netwerk? Met je nas-sen kan ik je niet helpen, omdat dit buiten onze ondersteuning valt, maar er is vast een andere forumgebruiker die je hier mee kan helpen.
Reputatie 7
Badge +24
"all-in installatie 5 weken geleden"

Wat is er toen precies gebeurt? Glasvezel gekregen? Nieuw modem? Overgestapt vanaf andere provider? Wat had je voor die tijd?
Reputatie 7
Badge +19
@JeeKaa, We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag.
Hallo Marina,
Het is opgelost. Het is terug te voeren op de andere wijze waarop W10 de netwerken instelt, vergeleken met W7. Sluit dit item maar.
Dank voor je aandacht, gr.

Reageer