Beantwoord

Afspraak Monteur

• 19 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb vandaag (19 Oktober 2018) een afspraak met een van jullie monteurs. Hij zou vanochtend tussen 10:00 - 12:00 bij mij aan de deur staan. Nou is het inmiddels 15:11 en tot op heden heb ik niks van iemand vernomen. Geen bericht vanuit KPN of de monteur. Mijn vraag is; gaat de beste man nog komen voor het weekend?
Want als ik de reacties op internet moet raadplegen, dan begin ik toch een beetje een raar gevoel te krijgen. Nou heb ik via verschillende kanalen contact gezocht; Klantenservice (lees: computer) die me vanwege mijn nieuwe smartphone doorstuurde met een link dmv een sms naar een pagina die niet werkte. Twitter: waar het inmiddels in 2018 toch een uur duurt om een antwoord te formuleren. Vandaar dat ik maar naar dit forum ben gaan kijken. Misschien dat ze hier wakker zijn.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 oktober 2018, 20:39

Hallo TommyWeer, Hier zijn we nog wakker, maar ook hier kan het even duren voordat je een reactie op je vraag ontvangt. Wat balen dat de monteur niet op tijd is komen op dagen en je er helemaal niets over gehoord hebt. Ik wil voor je uitzoeken waarom de monteur niet langs is geweest en kijken of ik een nieuwe afspraak voor je kan maken. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo TommyWeer, Hier zijn we nog wakker, maar ook hier kan het even duren voordat je een reactie op je vraag ontvangt. Wat balen dat de monteur niet op tijd is komen op dagen en je er helemaal niets over gehoord hebt. Ik wil voor je uitzoeken waarom de monteur niet langs is geweest en kijken of ik een nieuwe afspraak voor je kan maken. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag! 🙂

Reageer