Vraag

Afspraak niet nagekomen

• 16 november 2018
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Vandaag zou er gratis test van mijn KPN verbindingen thuis worden uitgevoerd.
Monteur zou tussen 12:00-16:00 langs komen.
Middag vrij voor genomen, maar helaas niemand gezien of wat gehoord over niet komen.
Waar kan ik mijn halve snipperdag declareren?

Een aantal maanden geleden kwam er wel een monteur opdagen.
Hij kwam de modem vervangen en was na 10 min. al weer weg want we hadden al een nieuw type modem 😞.

Wordt niet bepaald blij van KPN?
Overstappen naar Telfort of Ziggo?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @waar blij je, Wat rot dat de monteur niet langs is geweest voor de gratis test. Ik kan mij voorstellen dat je hier flink van baalt als je er voor gesnipperd hebt 😞 Ik zou willen uitzoeken waarom de monteur niet is geweest en of we de afspraak opnieuw kunnen maken. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
geprobeerd bij te werken maar krijg dit bericht:

Er is iets fout gegaan

Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.
Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: kpn@forumkpn.com
Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.
Wellicht helpt het volgende:
  1. Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
  2. Ga naar: startpagina.
  3. Klik 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @waar blijf je , Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je via dit bericht je gegevens willen sturen? Dan kan ik je alsnog verder helpen.
Is een zogenaamde partner van KPN genaamd Guilion. Doen dit soort werk voor diverse bedrijven waaronder Ziggo en Telfort (verklaart meteen waarom hierover zoveel klachten zijn). Heb hier ook op zitten wachten nadat ze en dubieuse telefonische afspraak met mijn moeder hadden gemaakt dat ze tussen 8:00 en !0:00 zouden komen en toegang tot de computer moesten hebben om de verbinding te testen. Heb KPN gebeld maar dit gaat buiten hen om, dus GUILION gebeld krijg een keuze menu waar KPN niet in word genoemd krijg na 6 minuten wachten iemand te spreken die je dan weer doorverbind waarbij je eerst een mededeling voor Telfort te horen krijg en na 45 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen om het een paar dagen later weer te proberen met hetzelfde resultaat. Op de afgesproken dag zitten wachten en om 10:30 nog niemand. Even na 11:00 dacht ik dat er een daklozen krant verkoper voor de deur stond deze zij van KPN te komen, mijn vertrouwen in deze partner is dan ook ver onder 0.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Olds, Begrijpelijk dat het niet prettig is wanneer je lang moet wachten op een monteur. Gelukkig is de monteur toch nog verschenen. Heeft hij je WiFi netwerk nog kunnen verbeteren? Jammer genoeg kunnen we als klantenservice medewerkers van KPN, niet zoveel met klachten die gaan over Guidion. Het is namelijk, zoals je al aangeeft, een ander bedrijf en de afspraken gaan buiten ons om. De Guidion monteurs zijn zelfstandig ondernemers, die veelal in eigen kleding werken. Ze identificeren zich met de KPN pas.

Reageer