Vraag

airport time capsule

• 14 maart 2018
  • 6 reacties
  • 231 keer bekeken

ik heb al geruime tijd een airport time capsule en de wifi deed het altijd goed maar sinds de storing met de modem V10 van Kpn heb ik geen wifi meer van de TC.
Kan iemand mij helpen? hoe moet ik de TC instellen zodat de wifi het weer doet?
Hij geeft ook steeds aan dat het wachtwoord niet juist is, terwijl dat wel het juiste is

6 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat de Airport Time Capsule met een netwerkkabel op de Experia Box aangesloten is, klopt dat?
Welke firmware versie staat er op jouw Experia Box?
Zie onderaan op de login pagina van de Experia Box op:
http://mijnmodem.kpn
Met wat voor een apparaten (merk/type/OS versie) heb je problemen om verbinding via wifi te krijgen?
Heb je op die apparaten ook al een keer het wifi netwerk laten "vergeten"?
ja hij is aangesloten met een netwerkkabel.
firmwareV1.01.00T03.4
ik heb allemaal iOS apparaten (iPad en mobiel en macbook) en ook al een keer het wifi netwerk laten vergeten, maar dit helpt ook niet
Reputatie 7
Is de laatste versie van iOS geïnstalleerd op die apparaten?
Ik lees op Internet een hoop recente berichten over wifi problemen met iOS devices.
Stond voorheen de wifi van de V10 aan of uit?
Staat de wifi van de V10 nu aan of uit?
Indien aan: Kan je wel verbinden met de wifi van de V10?
ja de wifi op de v10 staat aan en deze stond ook aan. en ik kan wel verbinden met de v10 met de apparaten
Reputatie 7
Heb jij de laatste firmware (van afgelopen december) op die Airport Time Capsule staan?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle firmware is up to date van mijn Apple apparaten. Echter het wachtwoord wordt als onjuist aangegeven terwijl het goed is. Ook een soft en hard reset van de Time Capsule heeft geen resultaat.

Reageer