Beantwoord

Alecto Baby DIVM-850 WiFi koppelen aan internet

  • 9 December 2019
  • 7 reacties
  • 519 keer bekeken

Alecto Baby DIVM-850 WiFi gekocht deze maakt verbinding met wifi en zou van buiten het netwerk moeten kunnen benaderen. hoe moet ik de kpn box instellen zodat er van buitenaf verbinding gemaakt an worden met de babyfoon?

icon

Beste antwoord door Nick83 13 December 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Bumkezelf . Welkom op het forum.

Ik begrijp uit je bericht dat het al wel gelukt is contact met de babymonitor te maken. En nu wil je ook buitenshuis contact maken?

Ik kan je daar vanuit KPN niet bij helpen. Mochten er poorten opgezet moeten worden kun je het modem benaderen via 192.168.2.254,  Bij de rest kan ik je helaas niet helpen.

Misschien zijn er andere forum gebruikers die hier bij kunnen assisteren. 

Ik heb nog wel de manual gevonden: https://www.manualsearcher.com/alecto/divm-850/manual?p=1

Hallo @Bumkezelf , wordt er in de installatiehandleiding niet ook de installatie van een ‘app’ beschreven voor Android of Apple waarmee je van buiten verbinding kunt maken, of anders op de FAQ-rubriek op de website van Alecto?

 

Jawel maar niet hoe je hem dan van buiten kunt benaderen

Jawel maar niet hoe je hem dan van buiten kunt benaderen

Hallo @Bumkezelf , wat ik eerder schreef, van buitenaf benader je met een app op je mobiel, hoe dat gaat zal toch ergens beschreven worden.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik geloof niet dat je poorten open hoeft te zetten. De app heeft een wifi mode is en een "Alecto Direct" modus. 

Heb je die Ap modus al geprobeerd? Mogenlijk werkt die pas nadat je het password aangepast / in gesteld hebt.

Ik sluit me @Nick83 . Ik denk dat je daar eens mee kunt experimenteren. Ik denk niet dat het noodzakelijk is om een poort open te zetten. Helaas weet ik er te weinig van om dit met zekerheid te kunnen zeggen.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.