Beantwoord

Alternatief voor experiabox v10

  • 21 June 2019
  • 4 reacties
  • 3971 keer bekeken

Ik wil graag mijn experiabox v10 router vervangen voor een andere router.

ik heb al een tijd internet en tv van KPN alleen word ik echt gek van het wifi netwerk,
dit valt constant uit en ik kan niets streamen want ieder 5 minuten is er wel weer een apparaat dat de verbinding kwijt is...(chromecast).
bestand via t netwerk versturen lukt gewoon weg niet.
het bereik is slecht.

even voor de duidelijkheid:
-de experia box werkt zoals hij moet werken en is dus niet kapot.
-het onderling communiceren van apperaten via wifi gaat gewoon heel erg slecht.
-ik wil ook niet mijn router omruilen voor de v10a versie.
-ik wil een alternatief voor deze router.
-ik wil hem graag zelf aanschaffen.


mijn vraag,
welke router zou ik kunnen kopen die de experia box kan vervangen?
icon

Beste antwoord door wjb 21 June 2019, 17:54

Bekijk origineel

4 reacties

Erg vervelend, is het een idee om de interne wifi uit te schakelen en er een ander wifi kastje aan te hangen.
Ja dat zou kunnen maar ik wil graag zo weinig mogelijk latancy en iedere "tussen stop" voegd toch weer wat vertraging toe.
nou heb ik al een aantal routers thuis die de "internet" functie van de experia box zonder problemen kunnen overnemen, alleen die geven niet de "tv connectie" door een mijn tv kastje.
Reputatie 7
Zie "Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box" of "Gebruik een eigen router achter de Experia Box".
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @JMTN, Welkom op het forum. De juiste plek om informatie te vragen en te vinden wat betreft de aanschaf van een nieuw modem. Wjb verwijst je al naar topics die je daarbij kunnen helpen. Mocht er iets onduidelijk zijn, dan kun je jouw vraag ook stellen in de betreffende topics 🙂

Reageer