Een maand geleden hebben wij een wijziging in ons abonnement aangebracht en deze direct willen laten terugdraaien. Dit was niet mogelijk volgens u, we moesten eerst 24 uur wachten. Na meermaals contact gehad te hebben werd er nog steeds geen mogelijkheid gegeven, "omdat het abonnement niet meer bestond".
Nu lezen wij de destijds ontvangen mail nog even na, hier staat het volgende;
"U hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na de verzenddatum van deze e-mail, zonder verdere toelichting te annuleren. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren. U krijgt van ons een schriftelijke bevestiging van uw annulering. In het gegevensoverzicht vindt u de voorwaarden."
Waarom wordt deze voorwaarde niet nageleefd? Wij willen ons hier absoluut op beroepen. Zo als het er nu naar uit ziet, zijn wij de benadeelde partij. We krijgen minder voor bijna hetzelfde geld.
Met vriendelijke groet,
Nathalie van der Put
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel