Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelAnyhome deurbel gekocht maar krijg hem niet aangesloten
De bel vraagt naar een 2.4 GHz netwerk maar ik vermoed dat netwerk op 5ghz staat en ik krijg het niet aangepast
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Ha @Jpke , welkom! Welk modem van KPN heb je? Je kunt bij ons de SSID's splitsen, zodat je de 2.4 GHz en de 5 GHz een andere naam geeft. Dit kan je ook doen als je inlogt in de webinterface van de Experiabox. Hopelijk krijg je het op die manier aan de praat!
A
Hallo
Paul het is half gelukt. Ik heb beide verbindingen aparte naam gegeven en gekoppeld naar de 2,4 GHz waarna het werkte. Alleen is de 2,4 GHz nu spontaan na een paar dagen weer weg en zit ik weer met hetzelfde probleem
Dat is apart... De enige reden die ik zo kan bedenken is dat er een reset van het modem heeft plaatsgevonden. Zou dat kunnen? Anders wil ik je adviseren om het nog eens te proberen en te kijken of het nu wel zo blijft staan.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.