Beantwoord

Anyhome deurbel gekocht maar krijg hem niet aangesloten

  • 3 August 2019
  • 6 reacties
  • 1112 keer bekeken

De bel vraagt naar een 2.4 GHz netwerk maar ik vermoed dat netwerk op 5ghz staat en ik krijg het niet aangepast
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 August 2019, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jpke, welkom! Welk modem van KPN heb je? Je kunt bij ons de SSID's splitsen, zodat je de 2.4 GHz en de 5 GHz een andere naam geeft. Dit kan je ook doen als je inlogt in de webinterface van de Experiabox. Hopelijk krijg je het op die manier aan de praat!
Bedankt marcia. Ik heb een v10 maar krijg foutmelding op (blanco) inlog.
Bedankt marcia. Ik heb een v10 maar krijg foutmelding op (blanco) inlog.
Hallo @Jpke , enter door dat lege veld heen, geef een wachtwoord in, herhaal dat wachtwoord en je bent binnen.
Reputatie 7
Badge +25
Is het inmiddels gelukt @Jpke? Als er nog vragen zij, stel ze gerust.
Paul het is half gelukt. Ik heb beide verbindingen aparte naam gegeven en gekoppeld naar de 2,4 GHz waarna het werkte. Alleen is de 2,4 GHz nu spontaan na een paar dagen weer weg en zit ik weer met hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +25
Paul het is half gelukt. Ik heb beide verbindingen aparte naam gegeven en gekoppeld naar de 2,4 GHz waarna het werkte. Alleen is de 2,4 GHz nu spontaan na een paar dagen weer weg en zit ik weer met hetzelfde probleem
Dat is apart... De enige reden die ik zo kan bedenken is dat er een reset van het modem heeft plaatsgevonden. Zou dat kunnen? Anders wil ik je adviseren om het nog eens te proberen en te kijken of het nu wel zo blijft staan.