Beantwoord

Apache is functioning normally

• 20 januari 2017
  • 28 reacties
  • 19915 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Nee dat is Paul niet, Hoe komt het dat dit pas sinds mijn nieuwe router mis gaat en hoe valt dit dan te rijmen met de al dan niet aangesloten randapparatuur?
Je nieuwe router heeft waarschijnlijk ondersteuning voor IPv6. De oudere waarschijnlijk niet. Daarnaast heeft KPN nog niet heel lang IPv6 omdat het heel langzaam wordt uitgerold

Hoe dat te rijmen is met de randapparatuur zou ik eigenlijk niet weten. Daar zie ik zo 123 niet een verband tussen, maar ik weet bijna helemaal zeker dat wat ik in mijn vorige berichten zei klopt.

Sorry dat ik ORO en BigDaddy voor dezelfde persoon aan zag maar ik had het hele topic niet gelezen en reageerde eigenlijk alleen op BigDaddy, maar nu blijkt dat BigDaddy gewoon samenvatte en teste wat er gezegd is.

Nu ik het topic even door heb gelezen zie ik dat je DirectAdmin gebruikt, dan wil je liever niet zelf met de Apache configs gaan klooien en lijkt het me slimmer om het AAA-record te verwijderen totdat je hebt uitgezocht hoe je dit in DirectAdmin aanpast. Waarschijnlijk wil je dan het IPv6 adres toevoegen ip DA (wat je al gedaan hebt volgensmij) en daarna koppelen aan de website(s). Misschien dat DirectAdmin pagina 242 wat hulp biedt. (Ik heb helaas geen DirectAdmin servers met IPv6)
Ok dan gaan we dat op de server anders configureren. Ik ben benieuwd of het werkt...
Dank voor alle reacties en hulp, alles werkt nu weer. alhoewel ik er nog steeds niet uit ben wat die randapparatuur ermee te maken had.
Reputatie 4
Badge +1
Dank voor alle reacties en hulp, alles werkt nu weer. alhoewel ik er nog steeds niet uit ben wat die randapparatuur ermee te maken had.

Goed te horen dat het weer werkt.

Wat de apparatuur ermee te maken had:
Sinds kort doet jou apparatuur IPv6 goed routeren. Vanaf het moment dat dat het geval is, gingen alle apparaten die via je KPN verbinding de websites bezochten via het IPv6 adres ipv IPv4. Als je de iPhone via 4G liet verbinden had hij geen IPv6 meer, en ging dus via IPv4, wat wel werktte.

Reageer