Vraag

Apparaten tijdelijk blokkeren via Experia Box V10

  • 3 April 2019
  • 6 reacties
  • 2518 keer bekeken

Ik wil graag enkele aangesloten apparaten op mijn thuis netwerk op vaste tijden kunnen blokkeren, kan dit via de Experia Box v10?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Deze optie zit er niet in, hoogstens kan je een gastnetwerk aanzetten en deze op die vaste tijden handmatig aanzetten. Dit lijkt mij de makkelijkste oplossing met de Experiabox. Wat je ook kan doen is een apparte access point aanschaffen met de desbetreffende optie.

Als alle apparaten tegelijkertijd geblokkeerd moeten worden (Bijvoorbeeld voor kinderen) kan je het beste een extra access point gebruiken voor jezelf en voor de Experiabox de Ecostand instellen (Tenminste, dat werkt op de V10).
Reputatie 7
Badge +21
Het enige wat in de buurt komt is de ECO instelling. Daarmee kan je de Wi-Fi van de v10 op instelbare tijden laten in- en uitschakelen. Het is een botte bijl, want het is aan of uit voor iedereen.

Dank voor de reacties heren, hier kan ik wat mee!

Beste @Kpn. Een gat in de markt denk. Hoe moeilijk kan het zijn… als ik alle apparaten die verbonden zijn met mn experiabox kan zien in de instellingen, hoe moeilijk is het om dan per apparaat een tijdslimiet in te stellen. Lijkt me niet echt ingewikkeld. Ik snap echt niet waarom het er niet is. Zou een hoop ellende schelen in oa huishoudens met tieners. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rogier Hendriks , de ontwikkelingen bij KPN staan niet stil.

Parental Control in de Experia Box v10A en de KPN Box 12 biedt deze mogelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +24

@Rogier Hendriks zie mijn reactie in dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/kan-je-wifi-los-instellen-431431?postid=1173088#post1173088

Â