Beantwoord

Apparatuur omwisselen met klantnummer

• 28 september 2018
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

N.a.v. jullie mail d.d. 22-8-2018 i.v.m. het omwisselen van apparatuur. Ik krijg het maar niet voor elkaar om het klantnummer in te vullen en zodoende een afspraak ter omwisseling tot stand te brengen. Heb al tig keren geprobeerd. Help aub

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 oktober 2018, 13:09

Goedemiddag Chafjaap, wat lastig dat het je niet lukt om je apparatuur om te wisselen. Heb je het ook al eens getest via een andere browser? Het kan ook zijn dat je het verkeerde klantnummer invult. Je hebt namelijk twee klantnummers als je ook een mobiele abonnement bij ons afneemt. Voor je mobiele abonnement heb je een apart klantnummer en voor je internet, tv en telefonie. In MijnKPN en o.a. op de facturen kun je het juiste klantnummer vinden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je controleren. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Chafjaap, wat lastig dat het je niet lukt om je apparatuur om te wisselen. Heb je het ook al eens getest via een andere browser? Het kan ook zijn dat je het verkeerde klantnummer invult. Je hebt namelijk twee klantnummers als je ook een mobiele abonnement bij ons afneemt. Voor je mobiele abonnement heb je een apart klantnummer en voor je internet, tv en telefonie. In MijnKPN en o.a. op de facturen kun je het juiste klantnummer vinden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je controleren. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste Marina, Dank voor je reactie, maar ik heb het inmiddels telefonisch opgelost. Maar om toch even op het probleem terug te komen, ik kon totaal geen nummers invullen. Het werkte gewoon niet.
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te horen dat het is opgelost. Natuurlijk is het vreemd dat je jouw klantnummer niet kon invullen. Hopelijk gaat het een volgende keer wel goed, zo niet zie ik je antwoorden op mijn vragen graag tegemoet en zoek ik het verder uit 🙂 Voor nu wens ik je een hele fijne dag en als je nog andere vragen hebt, stuur ons dan gerust weer een bericht 🙂

Reageer