Beantwoord

Arcadyan VGV7519 - 5Ghz

  • 12 April 2021
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

We hebben onze Arcadyan VGV7519 router al sinds de “Telfort” tijd en de laatste tijd hebben we steeds vaker problemen met slechter WiFi bereik.

Nu wil ik deze graag gebruiken op 5Ghz, (al onze apparaten werken daar inmiddels mee) maar het lijkt er op dat dit met de Arcadyan VGV7519 niet mogelijk is.

Wat kunnen jullie adviseren?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 April 2021, 08:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Probeer de WiFi manager eens. Mogelijk krijgt u 2 gratis versterkers die wel 5 GHz ondersteuning hebben.

Bedankt voor het vlotte antwoord :)
Waar vind ik die WIFI manager?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @ToineE, welkom op ons forum! De wifimanager kun je hier vinden: www.kpn.com/wifimanager 
 

Reputatie 7
Badge +20

@ToineE is het nog gelukt je wifi te verbeteren met de wifimanager ?

Nee, nog steeds niet gelukt

Ik moet eerst producten koppelen voordat ik verder kan. Dat lukt niet (Na succesvol inloggen en de stap ‘laatste drie cijfers bankrekening invullen’ blijf ik naar een scherm kijken dat niet volledig wil laden.)

En waarom? Omdat ik dan misschien kans maak op een prijs waarmee ik een versterker zou kunnen winnen die 5GHZ ondersteund?

Ik zit gewoon met een slechte verouderde router die niet volgens de huidige standaarden werkt en dat zou ik toch niet op moeten lossen met meedoen aan een soort prijsvraag?

[Update] Opgelost.

De producten bleken gewoon gekoppeld, ik kreeg er alleen geen bevestiging van te zien.

Ik kon verder met de meting en het bleek minder prijsvraag achtig te zijn dan ik dacht.
Het resultaat was dat ik overmorgen gewoon twee Wifiversterkers kan ophalen bij de sigarenboer om de hoek.

Dat vind ik dan wel weer prima service

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling @ToineE
Ik zal je feedback doorgeven!