Beantwoord

Arcadyan VGV7519 port forwarding stopt regelmatig

  • 16 August 2021
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik maak gebruik van port forwarding in mijn modem om mijn server te kunnen benaderen via het internet.

Regelmatig heb ik het probleem dat de modem nog wel werkt, maar de port forwarding niet meer werkt. Als ik het modem opnieuw opstart, werkt het wel weer.

Zelfde probleem is ook beschreven in: 

Kunt u mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Lisa 24 August 2021, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @jip.spinnewijn! Welkom op ons KPN Forum. Met Port forwarding kan ik je helaas niet helpen, want ik weet er te weinig vanaf. Wellicht kan iemand van de Community met je meedenken? 

Kun je alvast wat meer vertellen over jouw thuisnetwerk? Bijvoorbeeld: Welk modem je gebruikt en wat voor apparatuur je hierop aangesloten hebt. :blush:

Hoi @Lisa,

Bedankt voor je reactie.

In het andere topic zag ik dat er een nieuw modem was verstrekt:

Zou ik ook een nieuw modem kunnen krijgen?

Groet,

Jip Spinnewijn

Reputatie 7
Badge +17

@jip.spinnewijn Kun je nog antwoord geven op de vragen die ik stelde in mijn vorige bericht? Welk modem heb je?
Kun je daarnaast nog iets meer vertellen over het probleem waar je tegenaan loopt? O.a. ben ik benieuwd wanneer de problemen is ontstaan.

Als ik de benodigde informatie heb, kijk ik graag met je mee. Zou je je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoi @Lisa,

Ik heb de Arcadyan VGV7519 (Experiabox V8).

Ik maak gebruik van port forwarding om mijn server thuis te kunnen benaderen via internet. Dit gebruik ik bijvoorbeeld om foto’s vanaf mijn telefoon te backuppen. Lange tijd ging dit goed, maar sinds kort stopt de port forwarding er geregeld mee (dagelijks) en moet ik de modem herstarten om het probleem weer (tijdelijk) op te lossen.

Is dit duidelijk genoeg? Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevuld op mijn profiel

Groet,

Jip Spinnewijn

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @jip.spinnewijn. Zeker duidelijk genoeg! Ook dank voor je gegevens. Zie inderdaad dat je eens in de 2-3 dagen het modem herstart/reset. Zoals je zelf al verwachtte ga ik een omruilafspraak voor je inplannen. Alle informatie ontvang je via de mail. ​​​​​

Bedankt voor de hulp, @Lisa!