Beantwoord

Asus router naast Experiabox v10

• 1 april 2017
  • 2 reacties
  • 1734 keer bekeken

Ik had een vraagje. Sinds kort delen mijn vriendin en ik een woonhuis met een andere man. We hebben KPN alles in 1 (niet glasvezel) met een experiabox v10 en 2 arris ontvangers.

De 2 ontvangers hebben wij in gebruik en we delen dus alleen het internet. Nu zou ik wel graag een aparte router willen hebben aangezien ik niet zit te wachten op een computer van een ander in mijn netwerk.

Ik kwam er al achter dat de tv ontvanger het niet doet als je die in de 2e router prikt maar ook de wifi doet het slecht. Hij maakt verbinding maar er is geen internet. Moet ik iets speciaals instellen?

De router is een Asus RT-N66U.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Justin_ 4 april 2017, 16:28

Ha @TenTenDylan, welkom op het forum! Net als Robin ben ik benieuwd wie je gebruikt wilt laten maken van welk netwerk.

In het topic 'gebruik een eigen router achter de Experia Box' vind je uitleg over het aansluiten van eigen router.

Als het alleen maar gaat om gebruik van WiFi kun je eventueel een WiFi access point overwegen in plaats van een eigen router 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat wil je precies bereiken met die tweede router en hoe zie je dit voor je? Wie gebruikt welk netwerk?
Reputatie 7
Badge +22
Ha @TenTenDylan, welkom op het forum! Net als Robin ben ik benieuwd wie je gebruikt wilt laten maken van welk netwerk.

In het topic 'gebruik een eigen router achter de Experia Box' vind je uitleg over het aansluiten van eigen router.

Als het alleen maar gaat om gebruik van WiFi kun je eventueel een WiFi access point overwegen in plaats van een eigen router 🙂

Reageer