Beantwoord

Asus RT-AC86U achter ExperiaBox V10A

  • 28 June 2019
  • 2 reacties
  • 536 keer bekeken

Ik ben van plan om een Asus RT-AC86U achter mijn ExperiaBox V10A te plaatsen, om zo onder andere VOIP werkende te krijgen (ik maak gebruik van andere VOIP-provider), gebruik te kunnen maken van VPN voor het hele netwerk en een harde schijf aan de router te hangen die van binnen en van buiten het netwerk toegankelijk is en het zou fijn zijn als de TV-ontvangers erop aangesloten kunnen worden (de router ondersteunt IGMP-snooping).
Waarschijnlijk zal ik er het beste aan doen om deze router dan in de DMZ te zetten, maar zijn er hierbij zaken waar ik op moet letten? Ik weet dat de router een firewall functie heeft, daar wilde ik sowieso gebruik van maken, maar zijn er ook andere belangrijke zaken waar ik op moet letten? Heb namelijk niet heel veel zin in een mailtje van het Abuseteam.
Ik hoor graag hoe anderen dit hebben ingesteld.
icon

Beste antwoord door wjb 28 June 2019, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Misschien heb je wat aan dit topic (klik).
De TV ontvangers zullen op de Experia Box aangesloten moeten blijven.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @benziggy, welkom terug! Ik ga er vanuit dat je helemaal geholpen bent met de uitgebreide uitleg in het topic waar wjb naar verwijst. Mocht je toch nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden!