Beantwoord

atag thermostaat koppellen aan atagapp op smartphone

• 26 januari 2017
  • 14 reacties
  • 3833 keer bekeken

het lukt mijn niet om beide via mijn wifi netwerk te verbinden samsung s5 16 en modem v8 , bij de buren kan ik zonder probleem verbinden graag info

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 27 januari 2017, 09:51

Als je "Channel" op bijvoorbeeld 1 zet, kan je daarna wel verbinding? De rest van de instellingen zouden allemaal goed moeten staan
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat is het probleem? Welke thermostaat heb je? Welke foutmelding krijg je?
Hallo Robin ik heb een atag one wifi thermostaat en een v8 modem het lukt me niet om met mijn smartphone samsung s5 16 die wel is verbonden met wifi netwerk de app atag one te verbinden , het lukt wel bij mijn buren met zijn gegevens en het werkt dan ook . mijn gegevens van de h220....... zijn bekent
Reputatie 7
Badge +30
Heb je nu de H220N of de V8?
ZXV10 H220N
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Zou je eens in willen loggen op http://192.168.2.254/ en dan naar Network > WLAN gaan, en de instellingen die daar staan hier eens posten? Ik vermoed dat daar iets verkeerd staat maar Atag heeft geen duidelijke specificaties over wat zij ondersteunen...

Robin
sorry Robin ik weet het wacht woord van het modem niet meer ga opvragen ik kom er later op terug
daar ben ik weer Robin na reset staat er Enable Wlan v Mode Mixed 802.11b +802.11g +802.11n v
channel width 20 MHz v Channel auto v Transmitting Power 100% v Enable Wmm Qos v
Enable WPS v
Reputatie 7
Badge +30
Als je "Channel" op bijvoorbeeld 1 zet, kan je daarna wel verbinding? De rest van de instellingen zouden allemaal goed moeten staan
ga ik vanavond proberen , andere apparaten mobiel en tablet kan ik zonder probleem verwijderen en opnieuw verbinden. het enige wat ik vind op de verpakking van thermostaat one is wifi snelheid 802.11b/g
DHCP on 2.4 GHz WPA, WPA2 SSID niet verborgen Extensie B/G Android 4.1 /JellyBean->
Reputatie 7
Badge +30
Hoi, 802.11b/g is inderdaad wat je H220N doet. Dan kan je zien omdat ie op 802.11b + g + n staat. DHCP is ook actief. De H220N doet 2.4Ghz. Er wordt WPA2 gebruikt en de SSID is niet verborgen.
Toppie hoor Robin kanaal gewijzigd en probleemloze werking dank je wel. ander vraagje mijn modem heeft nog de fabriek inlog codes , als ik de Wi-Fi sleutel wijzig moet ik dan alles opnieuw instaleren ?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Fijn dat het nu werkt! Als je de WiFi-Sleutel (WPA Key) wijzigt dan zullen alle WiFi apparaten opnieuw verbinding moeten maken door middel van het nieuwe wachtwoord. Je zult dus één keer alle WiFi apparaten bij langs moeten.
ok Robin bedankt voor je hulp. prettig weekeinde
Liep er ook tegenaan dat de ATAG one mijn wifi netwerk (Fritz Box) niet kan zien. Even gebeld met ATAG-One. Heeft te maken met het feit dat ik op kanaaltje 13 opereer. De ATAG ziet kanaal 13 niet. Dit staat zover ik kan zien niet in de handleiding.

Reageer