Beantwoord

Bestelling geannuleerd, betaling al gedaan.

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb op 10-01-2020 mijn online bestelling BASI846359 van een Huawei Smartwatch GT-2 geannuleerd.

Hiervan heb ik ook een bevestiging per mail ontvangen van KPN.

Deze hadĀ ik betaald met mijn creditcard.

Tot vandaag heb ik mijn geld nog niet teruggestort gekregen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 January 2020, 10:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Henk B., welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je niet te lang op je geld wil wachten, en hier duidelijkheid over wil. Had je de bestelling al thuis ontvangen, of heb je daarvoor de bestelling al geannuleerd?Ā 

Het terugstorten van een bedrag kan zo'n 2-3 weken duren, daar zitten we nu al wel bijna op. Om het een en ander na te kijken ontvang ik graag wat gegevens van je. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en eventueleĀ klantnummer(s)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā 

Ik hoor graag van je!

Hallo Susan,

Ik heb wat gegevens toegevoegd in Forum Profiel.

Ik hoop dat je hiermeeĀ verder kunt Ā 

Reputatie 7
Badge +21

@Henk B., bedankt! Op jouw adres kon ik ook meldingen van collega's vinden en ook een klacht die hiervoor is ingediend. Omdat het een losse bestelling is, zonder abonnement of simkaart, is deze lastiger te achterhalen. Maar ik ga er vanuit dat jouw klacht snel opgepakt wordt Ć©n dat je hier snel duidelijkheid over krijgt.Ā 

Reageer