Vraag

Beelden Ip camera extern kunnen zien

  • 26 January 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

heb veel topics hierover zien staan maar kom niet verder. Ik kan inloggen in router, maar forwarding poort werkt niet. Ik heb een Sinji camera en de poort zou (volgens internet) 54321 moeten worden. Het mac adres van de camera heb ik gevonden. Het ip adres begint met 172 ipv 198. In mijn router vind ik deze cijfers nergens terug. Via wifi werkt de camera prima, maar op mijn werk zie ik mijn wifi netwerk natuurlijk niet. Ik ben al dagen bezig en het is zo frustrerend dat ik het niet aan het werken krijg.
Graag in Jip en Janneke taal stap voor stap (liefst met printscreens) een antwoord.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Klopt het dat jij het wifi gastnetwerk aan hebt staan op jouw Experia Box?
Kan het zijn dat je die camera met het wifi gastnetwerk verbonden hebt?
Nee, mijn eigen netwerk. Maar inmiddels na een weekend zoeken en proberen kan ik eindelijk extern mijn puppy in huis zien. Ik kon het ip adres van de camera maar niet vinden, waardoor ik in de router ook geen poort kon openzetten. Uiteindelijk gelukt!
Reputatie 7
Heb je er ook voor gezorgd dat het IP adres van jouw camera niet meer zal wijzigen door deze op de Experia Box vast te zetten d.m.v. een DHCP binding?