Beantwoord

Beheerderswachtwoord wordt niet herkend

  • 22 August 2020
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Hallo,

 

ik kamp ook met dezeflde problemen zoals hierboven beschreven.

Ik wil in de gegevens van mijn modem (of wifi versterkers) om de portforwarding aan te zetten, zodat ik op afstand mijn airco`s kan bedienen….luxe probleempje, maar mijn beheerderwachtwoord die ik zojuist heb aangemaakt in de “thuis” app met het scannen van de qr code op de wifi versterker, doet het niet.

 

Zit er echt niks anders op dan de v10 terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 26 August 2020, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Yvon83 Welkom op het forum. Voor het configureren van je modem en je Superwifi punten is het inderdaad wel het handigst om eerst de V10 terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Daarna kun je in een webbrowser gaan naar 192.168.2.254, en hier kun je dan bij het inloggen in eerste instantie op inloggen klikken, hier kun je dan zelf een wachtwoord instellen voor toegang tot de V10. Zodra deze toegang er is en de juiste gegevens er in staan zou ik de Superwifi punten opnieuw configureren. 

Reputatie 7
Badge +15

@Yvon83 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb nog geen tijd kunnen vinden dat er geen wifi nodig is in huis....en zie er ook tegenop om alles terug te zetten naar fabroeksinstellingen en vervolgens de wifi punten x 2 opnieuw te installeren.....iemand tips?

Nou ik ga ff opzoeken hoe ik de v10 terug kan zetten naar fabrieksinstellingen en 2 mopperend Kids over een half uur weer blij kan maken #zieertegenop

Nou, heb een naald in de resetknop geduwd. Lampjes werden rood dus gelijk los gelaten.

En dan….vervolgens hebben we weer gewoon internet. Hoe kan dat? Je zou dan toch alles weer op nieuw moeten installeren of ben ik nou gek?

 

Zojuist ook met de klantenservice gesproken, maar ben echt zo aso geweest om halverwege gewoon op te hangen. De vrouw kon mij niet helpen, snapte totaal niet wat ik bedoelde.

Ik wil gewoon naar de instellingen van mijn modem, dat kan via naar een bepaalde website te gaan met allemaal nummers, die is hierboven genoemd, als ik daarnaartoe ga, ga ik volgens haar naar het IP adres van degene die de post heeft gedaan. Ik ben het spoor bijster, en nog steeds niks opgeschoten :(

Hoi @Yvon83,

 

heb je ook experia wifi punten staan?

ik had namelijk lang hetzelfde probleem, en na meerdere malen contact met kpn klantenservice via telefoon en chat ben ik er eindelijk achter. 1: er werken maar een paar mensen bij kpn die er daadwerkelijk iets van af weten, en 2: als je de experia wifi punten reset dan moet je de knop zo lang vast houden dat ook daar rode lampjes knipperen en dan pas loslaten. Dan wordt die pas goed gereset! Staat totaal niet duidelijk in de te doorlopen stappen bij kpn. Hopelijk lukt het nu wel!?

 

succes!