Beantwoord

bellen met wifi

• 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 810 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,
Ik zie op mijn telefoon (SamsungS7edge) dat ik zelf kan instellen dat ik wil bellen over wifi.
Maakt het dan uit bij welke provider je zit?
Ik heb Kpn compleet met goede wifi en bel nu nog 6 weken via Vodafone(slecht bereik binnen ) , daarna met Kpn.
Kan iemand mij dat uitleggen?
icon

Beste antwoord door PeterG 19 februari 2018, 18:05

Alleen Vodafone heeft momenteel VoWifi. KPN en de andere providers bieden dit nog niet. Hopelijk heb je met de zenders van KPN op jouw adres binnen wél een goed bereik 😐
Voor VoWifi maakt het niet uit bij welke provider je thuis internet hebt. Mobiele provider maakt wél uit; Vodafone is momenteel de enige die dat aanbiedt bij hun mobiele abonnementen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Alleen Vodafone heeft momenteel VoWifi. KPN en de andere providers bieden dit nog niet. Hopelijk heb je met de zenders van KPN op jouw adres binnen wél een goed bereik 😐
Voor VoWifi maakt het niet uit bij welke provider je thuis internet hebt. Mobiele provider maakt wél uit; Vodafone is momenteel de enige die dat aanbiedt bij hun mobiele abonnementen.

Ook Tele2 biedt deze dienst al aan op Apple en Samsung. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/wifi-bellen/

Reageer