Beantwoord

Beveiligingscamera's niet meer te benaderen

  • 20 November 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

iemand een idee. sinds kort hebben wij camera's hangen. alleen na twee dagen moeten we hem resetten omdat hij dan niet te benaderen is. camera's zijn bekabeld, instellingen staan goed voor zover we dat allemaal hebben uitgezocht. volgens de ict man ligt het aan de modem. iemand hier ervaring mee. eerste week veranderde de modem ook de ip adressen van de camera's. kpn wilt de modem niet vervangen want de tv en internet doen het goed op het moment. en zij hebben geen verstand van camera's. camera's nemen wel gewoon op.

alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hanna_ 25 November 2020, 18:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Beste @ingird, welkom op het forum. 

Wat vervelend dat jij jouw beveiligingscamera's niet meer kan benaderen. Je zou een kijkje kunnen nemen in dit topic waar andere forum gebruikers een vergelijkbaar probleem hebben opgelost. Ook vind je daar linkjes naar eventuele andere topics als het niet lukt. Ik hoor graag van je of het lukt! 

Sinds enige maanden heb ik superwifi. Hierover niets dan lof echter ik ben er tijdens een recente vakantie achter gekomen dat ik mijn camera’s niet meer live kan uitkijken als ik buiten mijn eigen wifinetwerk ben.

waarschuwingsberichten met de daarbij behorende foto worden wel verstuurd.

Is dit een bekend probleem?

Hoe los ik dat als digibeel op?