Vraag

Blijft Wifi Experiabox 10A aan bij gebruik Experia Wifi

  • 1 March 2019
  • 9 reacties
  • 1170 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties
Bij de Experiabox 10 wordt bij gebruik van een Experia Wifi, de wifi op de Experiabox automatisch uitgezet.
Ik ben er steeds van uit gegaan, dat dit bij de Experiabox 10A niet het geval is en dat daar dus de wifi aan blijft.
Nu zie ik op de instructiekaart van KPN dat je zowel bij de 10 als de 10A , 2 Experia Wifi's nodig hebt. Gaat de wifi op de 10 A dus wel uit??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
De wifi van de V10A blijft aan bij het in gebruik nemen van een Experia WiFi.
Reputatie 5
Badge +6
@wjb
Daar ben ik ook altijd wel van uit gegaan. Maar waarom zou dan door KPN in de installatie-handleiding ( zie bijlage van 1e reacties) worden geschreven, dat je ook bij de V10A 2 Experia Wifi's nodig hebt?
Reputatie 7
Typisch KPN, de V10A is juist de enige Experia Box waarbij de wifi aan blijft staan.

maar waarom gaat dan bij mij de WIFI indicator LED steeds uit?

Badge +19

Welke experiabox heb je en gebruik je wifi versterkers?

V10a en 2 versterkers 

Reputatie 3
Badge

Bedoelt u de wifi led op de V10A? (deze heeft maar 1 lampje en geen wifi led) Welke wifi led bedoelt u dan?

 

Beter is de wifi op de V10A uitzetten. De experia wifi neemt de wifi over.

Heeft wel zeker een WiFi led. Aan de zijkant. En is blauw. Lees eerst maar eens de handkeiding. Op de V10 gaat hij uit. Op de V10a blijft hij juist aan. 

Reputatie 3
Badge

Heeft wel zeker een WiFi led. Aan de zijkant. En is blauw. Lees eerst maar eens de handkeiding. Op de V10 gaat hij uit. Op de V10a blijft hij juist aan. 

U heeft idd gelijk, ik heb het net getest en de Wifi / WPS led gaat iid uit als de wifi is uitgeschakeld.