Beantwoord

Bose Music app en Kpn Veilig

  • 3 October 2019
  • 10 reacties
  • 178 keer bekeken

Heeft er iemand problemen met de Bose Music app om muziekdiensten toe te voegen? Kan dit aan KPN veilig liggen die dit blokkeert?
icon

Beste antwoord door amarettoo 9 October 2019, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Amarettoo, welkom op het forum.

Wat voor problemen ondervind je precies? En op welke apparaten? Dit kun je simpel testen door KPN Veilig tijdelijk even uit te zetten, zou je dat willen proberen?
In de app kan je muziekdiensten toevoegen normaal gesproken. Er staat een pijltje wat je aan moet klikken achter spotify bijvoorbeeld.
In mijn app ontbreekt het pijltje en kan ik het niet aanklikken.
Hof zet ik trouwens KPN veilig tijdelijk uit?
Gr, Wil Teunissen
Reputatie 7
Badge +24
Dan neem ik aan dat dit op een telefoon of tablet is? Dan zou je de app in zijn geheel even moeten verwijderen om te kijken of het daaraan ligt, of juist niet.
Hebben we al gedaan. Telefoon van mijn man ook geprobeerd. Geen ander resultaat.
Ik heb de indruk dat KPN veilig hem tegen houdt. Kan niets vinden zoals machtigingen die niet goed staan of zo.
Reputatie 7
Badge +24
Nee, ik bedoel de KPN Veilig (niet de Bosé app) even van je toestel verwijderen om te kijken of KPN Veilig dit inderdaad blokkeert of niet.
Het maakt niets uit. Heb KPN veilig er af gehad en het probleem blijft
Reputatie 7
Badge +24
Dan ligt dat dus niet aan KPN Veilig, ik heb dan ook geen idee waar dit aan kan liggen. Het je Bosé al benaderd?
Dat blijkt. Bose heeft me een mail gehad met allemaal dingen die ik uit moet proberen. Snap het niet zo goed maar ik ga mijn best doen. Jij in ieder geval bedankt voor je inzet!
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat het gaat lukken. Graag gedaan uiteraard.