Beantwoord

Bose Soundtoch 300 Soundbar werkt niet meer

  • 8 July 2019
  • 7 reacties
  • 1711 keer bekeken

Nu heb ik er weer een probleem er bij, sinds gisteren doet de Bose SoundToch 300 soundbar het niet meer. Ik heb nu alleen nog maar geluid via de tv, uit de Bose soundbar en uit de kleine Bose achtergrond boxen komt geen geluid meer uit, is er misschien iemand die dit ook al eens heeft mee gemaakt. Ik kom er niet uit, zou dit ook aan de tv ontvanger kunnen liggen?

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 July 2019, 21:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @hderoeck1
Excuus voor het late antwoord. Ben je al iets verder? Hoe is die soundbar aangesloten? Kun je de soundbar tijdelijk op een ander apparaat uittesten? Om te testen of hij nog goed werkt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Mocht dat niet het geval zijn, laat het weten en dan help ik je verder! 🙂
Sorry wegens omstandigheden kon ik niet reageren, maar het is voor zover opgelost. Ik heb het probleem gemeld bij Bose, en na een paar keer de stekker van de tv en de Bose SoundToch er uit gedaan, een soort reset, en ik had weer geluid via de Bose. Een dag later had ik het weer, dan heb ik alleen de stekker van de Bose er uit gehaald, (gewoon zonder uit te zetten) dan weer terug aan gezet, en tot nu werkt het weer goed,.
Bedankt voor je reactie , sorry dat ik niets heb laten horen
Geen probleem! Ik ben al lang blij dat je het weer aan de praat hebt gekregen! 🙂

Zelfde problemen hier. Waardeloos.

Geen spotify streamen omdat hij de soundtouch niet vind. 1e keer wel, na update bose app geen connectie meer. 

Denk meer een Bose probleem dan KPN

 

Hier hetzelfde probleem.

Tot gisteren werkte de soundtouch 300 perfect.

vandaag geen teken van leven meer.

Geen lampjes, geen geluid, proberen resetten, proberen terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 
niets helpt.

Iemand raad?

@Niekotelli  Ik weet bar weinig van de soundtouch (no pun intended) maar als er geen lampjes meer gaan branden, zou je denken dat ‘ie stuk is, of de stroomvoorziening is defect. 

Heeft Bose ook een eigen ingang voor ondersteuning?Â