Beantwoord

Camera's zien op mijn telefoon buitenshuis

  • 1 May 2021
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Hoi

Ik heb een V10A modem, hoe kan ik instellen zodat ik van buitenaf met mijn telefoon mijn camera's kan benaderen?

Groeten Willy

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 June 2021, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Toonberg, ik heb in dit topic een uitleg gegeven over IP-camera's en port forwarding om je camera ook buiten je eigen netwerk te kunnen bekijken. Met deze extra informatie gaat het je misschien wel lukken !!

Ik heb een V10 A, wat kan ik dan doen om camera's te zien op mijn telefoon buitenshuis.

Reputatie 7

Dan moet je port-forwardings instellen op jouw V10a om de benodigde poorten door te zetten naar de camera's.

Weet jij welke poort(en) door die camera's gebruikt worden?

Wat is het merk en type van die camera's?

Hoeveel heb je er in gebruik?

Reputatie 7

Dan moet je port-forwardings instellen op jouw V10a om de benodigde poorten door te zetten naar de camera's.

Weet jij welke poort(en) door die camera's gebruikt worden?

Wat is het merk en type van die camera's?

Hoeveel camera's heb je in gebruik?

merk recorder UNV en zijn 4 camera's

Hoi Het merk van de set is UNV en betreft 4 camera's

 

Reputatie 7

Gebruik je een app?

Maak je gebruik van EZCloud?

Kan je jouw camera's wel bekijken als jouw telefoon op het LAN aangesloten is?

Weet je dan welke communicatie poort er gebruikt wordt?

Hoi ik gebruik EZ vieuw en kan wel de camera's zien binnenshuis op mijn telefoon.

Weet niet welke poort het is.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Toonberg, ik heb in dit topic een uitleg gegeven over IP-camera's en port forwarding om je camera ook buiten je eigen netwerk te kunnen bekijken. Met deze extra informatie gaat het je misschien wel lukken !!

Ik heb een V10 A, wat kan ik dan doen om camera's te zien op mijn telefoon buitenshuis.

Dan moet je port-forwardings instellen op jouw V10a om de benodigde poorten door te zetten naar de camera's.

Weet jij welke poort(en) door die camera's gebruikt worden?

Wat is het merk en type van die camera's?

Hoeveel heb je er in gebruik?

Â