Vraag

Camerabeelden buitenshuis bekijken met Experia V10 en Sneller Internet Buitengebied

  • 14 August 2019
  • 9 reacties
  • 142 keer bekeken

Dag, ik heb Internet voor buitengebieden en het helpt mij zeer. Ik heb geluk met de 4G dekking rondom mijn huis.

Mijn vraag is echter of iemand weet hoe ik de functie DMZ weer aan de praat krijg. Ik kon altijd buiten de deur de camera beelden van rondom mijn huis bekijken (door het IP nummer van de camera in de DMZ te plaatsen). Echter sinds ik het 4G roouter heb werkt dit niet meer.

Iemand een tip?

Experiabox V10

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jacco Baars Op zich doe je dit op dezelfde manier als voorheen: je zou nog steeds via de instellingen van je Experia Box het één en ander moeten kunnen aanpassen. Dit lukt jou niet?
"buiten de deur" moet met SIB ook daadwerkelijk op een ander netwerk zijn, b.v. 4G op smartphone, niet via WiFi.
Reputatie 7
Badge +9
Door het aansluiten van je 4G modem heeft je Experiabox een ander extern IP adres gekregen. Was je hiervan op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +9
En anders kan het aan de NAT loopback liggen. Zie eerder topic om dit forum
Reputatie 7
Badge +24
Vvolgens mij zijn er al meerdere topics hierover geweest. En de conclusie was steeds dat het gewoon niet kon.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb 2 Hikvision camera's en ik kan de beelden gewoon buitenshuis zien met mijn telefoon app van Hikvision, dus wel mogelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb 2 Hikvision camera's en ik kan de beelden gewoon buitenshuis zien met mijn telefoon app van Hikvision, dus wel mogelijk.
Maar u heeft misschien geen "Sneller Internet Buitengebied"?
Reputatie 7
Badge +9
Ja zeker, dat heb ik óók.

Ik moest mijn ip adres veranderen.
Reputatie 7
Badge +24
Ok. Lukt het ook zonder telefoon app? Dus gewoon in de browser je ip adres is de adresbalk invullen?

Reageer