Beantwoord

Canon printer MG5650

• 17 februari 2016
  • 3 reacties
  • 391 keer bekeken

Geacht forum

Ik heb zinds een week een experiabox V10 Nu krijg ik met geen mogenlijkheid mijn wifi printer aan de praat Moet er in de box iets worden ingesteld  Mijn printer vind wel mijn ISSD box

Ik stel deze in mwt wpa 2 dan geest hij aan dat deze is verbonden maar printen doet hij niet

Wat kan dit zijn?

e de waele

icon

Beste antwoord door ericenireen 17 februari 2016, 18:45

Hallo Robin

Het is al opgelost  Er stond bij mijn printer dat deze was afgbroken Ik heb het vinkje bij eigenschappen van afgebroken weg gehaald en hij deed het weer

Wel zeker bedankt voor uw reactie en het meedenken

e de waele

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
ericenireen schreef op 17 feb '16 om 15:17u
Geacht forum

Ik heb zinds een week een experiabox V10 Nu krijg ik met geen mogenlijkheid mijn wifi printer aan de praat Moet er in de box iets worden ingesteld  Mijn printer vind wel mijn ISSD box

Ik stel deze in mwt wpa 2 dan geest hij aan dat deze is verbonden maar printen doet hij niet

Wat kan dit zijn?

e de waele

Ik  heb een gelijksoortig probleem. Mijn printer hangt op de 2.4Ghz en ik kan hem met geen mogelijkheid meer bereiken. HTTP doet het wel. Printer vinden doet ie niet. Als ik mijn printer aan een ander wifi zet (op hetzelfde netwerk) en ik koppel aan dat andere wifi punt, dan werkt alles voortreffelijk. het lijkt erop dat de ZTE iets doet met wireless isolation. 

Hallo Robin

Het is al opgelost  Er stond bij mijn printer dat deze was afgbroken Ik heb het vinkje bij eigenschappen van afgebroken weg gehaald en hij deed het weer

Wel zeker bedankt voor uw reactie en het meedenken

e de waele

Reputatie 7
Badge +30
Hij is dus verbonden. Maar doet het niet.

Wat heb je waargenomen waardoor je de conclusie trekt dat hij het niet doet?

Robin

Reageer