Beantwoord

Cast-symbool is weg

  • 12 January 2020
  • 5 reacties
  • 480 keer bekeken

Ik wil nu net gaan streamen. Maar het hele symbool is uit het scherm verdwenen om te streamen.  Heeft iemand hier een verklaring voor

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Paulus008 13 January 2020, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Ik wil nu net gaan streamen. Maar het hele symbool is uit het scherm verdwenen om te streamen.  Heeft iemand hier een verklaring voor

Dan wordt er geen casting device (Chromecast of Android TV) gevonden in het netwerk.

Paulus008 schreef:

Ik wil nu net gaan streamen. Maar het hele symbool is uit het scherm verdwenen om te streamen.  Heeft iemand hier een verklaring voor

Dan wordt er geen casting device (Chromecast of Android TV) gevonden in het netwerk.

Be positive, avoid negativity and enjoy life!

Dat  klopt dus niet want die word dus wel door andere app-s we gevonden zoals vlc  en ook google heeft ze wel. Dus waarom is hat casting symbool weg

Reputatie 7

 

Dat  klopt dus niet want die word dus wel door andere app-s we gevonden zoals vlc  en ook google heeft ze wel. Dus waarom is hat casting symbool weg

Staat de gastmodus aan op jouw Chromecast?

Zo ja, dan kan dat de reden zijn waarom die andere apps de Chromecast wel vinden.

De iTV app van KPN ondersteunt de gastmodus niet.

Heb je al met de Google Home app de configuratie van jouw Chromecast gecontroleerd?

 

Dat  klopt dus niet want die word dus wel door andere app-s we gevonden zoals vlc  en ook google heeft ze wel. Dus waarom is hat casting symbool weg

Staat de gastmodus aan op jouw Chromecast?

Zo ja, dan kan dat de reden zijn waarom die andere apps de Chromecast wel vinden.

De iTV app van KPN ondersteunt de gastmodus niet.

Heb je al met de Google Home app de configuratie van jouw Chromecast gecontroleerd?

Alles doet het. Ik heb het gevonden ik heb gewoon de app 4 keer er af gehaald en opnieuw deinstaleerd en nu doet ie het gewoon weer. Techniek is heel handig maar het moet het wel doen. 

Waar het nu door kwam ik weet t niet  alle andere apps inc. google deden het gewoon allen kpn niet  maar is nu opgelost

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Paulus008, goed om te lezen dat het je toch gelukt is! Bedankt voor het delen ook :-). Mochten je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.