Beantwoord

Chromecast ervaringen buitengebied 4g modem en v10?

  • 19 January 2020
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Beste KPN mensen op het forum,

 

Ik heb een chromecast v3 gekocht en ben/woon 2 locaties namelijk en krijg net van iemand te horen dat hij niet werkt in het buitengebied met 4g modem en exeriabox v10?

Daar geen glasvezel namelijk en op de 2e locatie wel…

Op locatie met glasvezel werkt de chromecast v3 prima!!!

Dus nu mijn vraag aan jullie is… Is er iemand van jullie die in het buitengebied woont en ook er 1 heeft en of die daar werkt???

Gegevens van de locaties houd ik liever bij mij zelf Vanwege Zorg instantie die prive moet blijven!!! Mochten jullie daar naar vragen!

 

Met Vriendelijke Groet 

Hissink

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 January 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, depcboer! De locatie is voor het gebruik van Chromecast niet direct relevant. Wat een Chromecast nodig heeft om te werken is een wifiverbinding waar hij mee verbindt. In het geval van een Experia Box V10 + Hybride 4G modem komt de wifi uit de V10 en moet de Chromecast daar dus mee verbinden. De vraag is dan even waar het precies misgaat. 

 

Kan de Chromecast niet verbinden met de wifi?

Of is er wel verbinding maar is die verbinding van slechte kwaliteit? 

 

Controleer, aan de hand van de stappen hier, of de Chromecast goed geïnstalleerd is op de buitengebiedlocatie.