Beantwoord

Chromecast - experia box 10

• 18 juni 2017
  • 6 reacties
  • 2394 keer bekeken

Goedemorgen.

weet iemand de de juiste instellingen? eea gelezen op het forum. helder toelichting nog niet gezien, ook KPN weet t niet, c.q. doet er niets mee. Bij voorbaat dank, respons diegene die je juiste kennis heeft

Richard Coenders
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 18 juni 2017, 14:03

Gewoon het stappenplan van Google/Chromecast volgen (zijn telezen op je TV na het aansluiten). Je hoeft op de Experiabox niets in te stellen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Zie https://www.howtogeek.com/237403/how-to-setup-your-new-chromecast/amp
Reputatie 7
Badge +30
Gewoon het stappenplan van Google/Chromecast volgen (zijn telezen op je TV na het aansluiten). Je hoeft op de Experiabox niets in te stellen.
Zelfde probleem als Coenders hier, met een Xperiabox V10.

Geeft de melding dat AP-isolatie op router moet worden uitgeschakeld. Ook ik heb netjes het stappenplan gevolgd, maar kom er niet uit. PlugNPlay activeren heeft ook niet geholpen.

Iemand goede ideeën?
Reputatie 2
Badge
Zelf chromecast op een V10 hier. Tot nu toe 2x clean geïnstalleerd. Geen instellingen hoeven aanpassen.
Verbind je op de 5ghz WiFi of 2.4ghz ? Mocht het 5ghz zijn zou ik voor de zekerheid even de kanalen op automatisch zetten in de V10. Mijn chromecast sputtert wat met de kanalen 100 e.v. , misschien dat dat een issue bij je is?
AP isolatie is zover ik weet geen instelling op de V10.
Geef wel toe het is een "longshot". good luck !
Reputatie 7
Ook hier twee Chromecasts die probleemloos met onze V10 babbelen.
Zou het kunnen dat je jouw Chromecast met het wifi gastnetwerk van de V10 laat verbinden?
Dank voor jullie reacties!

Gisteren opgelost na een tijdje prutsen

- chromecast gereset
- op router ingelogd
- plugnplay ingesteld op toestaan
- toen na minuut ineens automatisch verbinding, ook op beide smartphones nu

Yay 😃

Reageer