Vraag

Chromecast verbindt niet

• 30 november 2018
  • 2 reacties
  • 362 keer bekeken

Ik heb gisteren een chromecast ontvangen van coolblue, ik heb die volgens de handleiding ingesteld en de google home app. Gisteravond deed hij het. Vanochtend en nu nogsteeds maakt de chromecast geen verbinding meet met de wifi netwerk. Ik kies het wifi netwerk en op mijn telefoon zegt hij dan configuratie van chromecast compleet. Maar dan zegt die ook dat ik niet verbonden ben op het zelfde wifi netwerk. Terwijl k achteraf woon en er maar 1 wifi netwerk is en dat is thuis. Onze wifi router is een experia box v9 en hebben een lg smart tv. ,... Na een tijdje gaat de chromecast op ambient mode en dan staat er heel kort links onderin bij de naam 'huiskamer' het wifi netwerk en na 10 seconde verdwijnt deze.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Nina, welkom! Je had ook een bericht geplaatst in een ander topic over ditzelfde probleem. Daar heb je kunnen lezen dat ik er achter aan ga. Begrijp ik verder goed dat je met andere apparaten geen probleem hebt met het verbinden met wifi? Je kunt altijd nog proberen om het kanaal te wijzigen, wellicht dat dat toch verbetering biedt. Kan je me de uitkomst laten weten?
Reputatie 7
Badge +27
Heb je het kanaal nog kunnen wijzigen? Heeft dat effect gehad op het functioneren? Ik heb nog geen reactie gehad van mijn collega's, dus dat is nog even afwachten.

Reageer