Vraag

Clever dog camera werkt niet

  • 21 September 2019
  • 3 reacties
  • 540 keer bekeken

beste ik heb het zelfde probleem met conetting gelijk op rood ondanks dat mij experiabox v10 op wpa2only staat ... iemand nog een tip hoe dat ik het voorelkaar krijg of ondersteun KPN de cleverdog niet ??

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Waldrie, welkom! Wij ondersteunen de Cleverdog inderdaad niet, maar het zou wel gewoon moeten werken als je WPA2only ingesteld hebt. Je hebt verder geen problemen met je internetverbinding, neem ik aan? Heb je de instructie op de website van de Cleverdog gevolgd? Ik zie dat 'ie sowieso rood knippert aan het begin, maar na een minuut wel blauw moet worden.
Na aanleiding van een eerder een eerder bericht dat de cleverdog niet werkt ,,
op zaterdag 21 9 gebeld met KPN een pittig gesprek gehad en kreeg het niet voor elkaar dat de Cleverdog ging werken..
Nu op maandag 23 9 nogmaals eens proberen wat dingen uit geprobeerd en wat denk je nu werkt het wel
dus het kan wel via wifi van KPN.
Als de cleverdog om een code vraag moet je volgens de beschrijving 8 keer een 1 doen dit klopt niet
Heb nu uit nieuwsgierigheid de code van de experia box in getoets weer gelijk rood maar na een minuut blauw.. en nu werkt het perfect.
Reputatie 7
Badge +30
Wat goed! Fijn dat je het nog even liet weten. Veel plezier ervan!