Beantwoord

COD Warzone probleem op XBOX, verbinding loopt vast

  • 5 July 2021
  • 4 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste, 

 

Ik heb al zo'n 2 maanden last van het feit dat wanneer ik in COD Warzone wereld terecht wil komen dat het aftellen vanuit het hoofdmenu begint om het spel in te gaan en vervolgens de verbinding vastloopt en het spel zichzelf afsluit. Hierdoor moet ik het spel volledig opnieuw opstarten en is Warzone niet mogelijk voor mij. Dit probleem is inmiddels al zo'n maand of 2 aan de gang en ik heb alles geprobeerd buiten KPN om ( Denk aan andere Xbox uitproberen, ander netwerkpunt aanmaken, NAT type) het probleem opgelost te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. 

Ik las op internet dat er meerdere mensen problemen mee hebben die KPN hebben. Hopelijk kunnen jullie snel een rol van betekenis spelen. 

icon

Beste antwoord door Gamen XBOX 10 July 2021, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Gamen XBOX . Welkom op het forum.

Dat is een bijzonder vervelend issue. Ik begrijp dat het dus helemaal niet lukt om online Warzone te spelen? 

Hoe gaat het met andere multiplayers games? Werken die wel? Heeft de Xbox ook een instelling om de netwerkinstellingen te testen? Zo ja, wat is de uitkomst daarvan? 

Ik neem aan dat je de xbox bekabeld hebt aangesloten?

Hier zelfde probleem! Uiterst frustrerend!

Xbox al helemaal opnieuw ingesteld,

Cod opnieuw geïnstalleerd,  (fritszbox) router opnieuw opgestart, door xbox nieuw Mac adress genomen maar niks helpt..

Heeft altijd gewerkt en inderdaad sinds een maand of 2 problemen!

Het is inderdaad verschrikkelijk. Ik heb gisteren uitgebreid met KPN aan de telefoon gehangen maar zij schuiven het probleem duidelijk af naar de servers van COD. Voor de zekerheid wilde zij een nieuwe modem opsturen. Deze komt vandaag binnen, mocht dit de oplossing zijn dan laat ik direct iets weten maar ik vrees ervoor.

 

Mega frustrerend dit!

Het probleem is voor mij opgelost. 

 

Oplossing: ga naar instellingen van je Xbox, open opties voor video en beeld instellingen. Vervolgens ga je naar videomodi. Daar zet je HDR10 uit. Probleem was na dit vinkje opgelost. 

Beeldkwaliteit is wel een stuk minder, maar kan Plunder weer spelen. 

 

Succes!