Hallo,
Ik had al een poos last dat als ik gebeld werd of zelf bel met de vaste lijn de modem zichzelf ressette. Nu gebruik ik de vaste lijn niet vaak en gaf ik er nooit veel aandacht aan. Maar ik heb er vorige week maar eens over gebeld met de klantenservice en die kwam er ook niet uit hij ging een monteur sturen. Ik heb toen gevraagd of hier kosten aan verbonden waren en hij zij "nee meneer hier zijn geen kosten aan verbonden". Dus de monteur komt vrij vlot en mooi op tijd en wat verbaast me hij schrijft een rekening van 50 euro uit. Nadat ik gemeld had dat de telefonist zei dat het kosteloos was gaf hij aan dat het in de voorwaarden staat in de bevestigingsmail. Nou heb ik daar in gekeken en staat daar ook hier niks over gemeld. Nu ben ik erg tevreden met hoe ik geholpen ben maar ik had graag beter voorgelicht willen worden over de kosten de telefonist had dit gewoon aan kunnen geven dat er eventueel kosten aan kunnen zijn verbonden (helemaal omdat hij een nieuwe medewerker aan het inwerken was) en in de bevestigingsmail van de afspraak had het ook vermeld kunnen worden. Ook vind ik 50 euro vragen voor een kwartier werk buiten de proportie.Â
Mvg,
Giuseppe
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineel