Beantwoord

compensatie 4 maanden geen kpn

  • 16 December 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Badge

Geachte heer, mevrouw,

graag zou ik willen dat u met een oplossing komt voor mijn dochter. Het volgende is aan de hand:

Ze heeft een abonnement (alles in 1) bij jullie en betaalt elke maand netjes haar rekening. Nou heeft ze 4 maanden geen wifi, geen telefoon en geen televisie gehad. Hiervoor heb ik al opgebeld maar ben niet tevreden over hoe dit is afgelopen. Ik ben van mening dat mijn dochter 4 maanden haar rekening niet hoeft te betalen. Ze heeft tenslotte 4 keer betaald zonder diensten te ontvangen.

Graag ontvang ik een reactie van u samen met een oplossing.

Met vriendelijke groet S. J. Morthamer moeder van ***

 

Admin: naam verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 December 2019, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Maxmaxien, welkom op het forum! Vier maanden geen (goede) diensten, dat is nogal een periode. Je geeft aan dat het hier gaat om het abonnement van je dochter. Dan kan ik alleen niets anders doen dan aangeven dat zij zelf contact met ons moet opnemen. Zij is de contractant en de enige waar wij dit mee kunnen bespreken. 

Badge

Beste Eric,

Ik ben de mentor van mijn dochter, aangezien zij autistisch is en jullie niet te woord kan staan. Daarom voer ik het woord voor haar en zou ik tot een oplossing willen komen met jullie.

Vriendelijke groeten, Maxmaxien.

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat verandert de zaak. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met de gegevens van  het abonnement van je dochter? Gaat me om postcode en huisnummer, haar naam en geboortedatum en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer. Je mag dit vermelden in het vak ‘persoonlijke opmerking’. Die, en alle andere vakken waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators. Laat hier even weten als je de gegevens hebt ingevuld, dan pak ik dit verder op.

Badge

Heb het profiel ingevuld Eric. Bedankt en hoop dat het nu eindelijk opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het invullen van de gegevens, Maxien. Ik ben er ingedoken. In verband met privacy heb je mijn reactie in privébericht.