Beantwoord

Computer aansluiten op TV

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Hoi.ek have niet zozeer een klacht maar ik wil wel eens weten of ik mijn computer ook aan mijn tv kan aan sluiten dat zou moeten kunnen want ik heb dat zeker heleboel keren gedaan groetjes van anjavdmeer

 

Admin: Bericht afgesplitst van emailadres van kpn voor contact

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 November 2019, 20:19

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi.ek have niet zozeer een klacht maar ik wil wel eens weten of ik mijn computer ook aan mijn tv kan aan sluiten dat zou moeten kunnen want ik heb dat zeker heleboel keren gedaan groetjes van anjavdmeer


Hallo@A.G.vdmeer , wat zou je met je computer via de tv willen doen?

Moderne pc's hebben in de regel een HDMI-uitgang, waarmee je via een HDMI-kabel een verbinding met je tv-toestel kan maken om bijvoorbeeld een 2e scherm te creëren of om iets af te spelen via het tv-scherm i.p.v. het computerscherm.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@A.G.vdmeer. Welkom op het KPN Forum. Je hebt verschillende aansluitmogelijkheden. Welke poorten zijn er op jouw computer die een videosignaal kunnen doorgeven? Heb je een VGA poort, DVI aansluiting, HDMI of misschien wel een usb-c aansluiting op jouw computer. Welke poorten zijn er vrij achter op de tv?

Heb je toevallig een Chromecast in huis? Je kan het beeld van je pc weergeven op je tv via een Chromecast, zonder daarvoor een kabel te gebruiken. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@A.G.vdmeer. Welkom op het KPN Forum. Je hebt verschillende aansluitmogelijkheden. Welke poorten zijn er op jouw computer die een videosignaal kunnen doorgeven? Heb je een VGA poort, DVI aansluiting, HDMI of misschien wel een usb-c aansluiting op jouw computer. Welke poorten zijn er vrij achter op de tv?

Heb je toevallig een Chromecast in huis? Je kan het beeld van je pc weergeven op je tv via een Chromecast, zonder daarvoor een kabel te gebruiken. :wink:

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen. Ik hoop dat het je gelukt is om de computer aan te sluiten op jouw tv. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer